Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Державне і муніципальне управління, силові структури, інші бюджетні установи > : Державне управління > : Державні виконавчі органи влади (міністерства, агентства, служби)
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • Главного управления юстиции в Харьковской области
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 47
  • Харків
  • 10.11.2014

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 16
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 16
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 20 Количество видов документов - 20 Количество регистров - 13 Количество отчетов - 20 Количество вводимых документов в день - 30 Среднее число строк в одном документе - 10 Объем информационной базы (Мб) - 200