Впровадження

Використовується орендований примірник ПЗ

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Інші функції
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Облік невідфактурованих поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
    • Транспорт >
      • Диспетчеризація вантажоперевезень

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Передача в тимчасове користування (оренду)
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації; оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • Дочернее предприятие "Эскорт-Агро с иностранной инвестицией"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 15
  • Київ
  • 01.09.2015

Параметри впровадження:

  • Кількість зданих в оренду робочих місць: 11
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Среднее количество документов в месяц 3000, Общий размер информационной базы 5 ГБ

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника