Впровадження

Тип проекту:
Консалтинг і автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торгівлею
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Товари народного споживання, одяг, взуття
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
      • Податковий облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання

Впроваджено в:

  • ООО "Терра-Модус"
  • Київ
  • 29.12.2008

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 14
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 11
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

ПАРАМЕТРЫ БД в центральном офисе: Эксплуатируется в клиент-серверном варианте, размер базы составляет 1,2 ГБ. Общее число пользователей системы более 14. Количество справочников - 53, видов документов - 42, регистров накопления - 7, регистров сведений - 5, отчетов и обработок - более 170. Количество хранимой номенклатуры – более 3 тысяч записей, количество штрихкодов – более 30 тысяч записей, количество переоценок (товар*новая цена*тип цены) – более 30 тысяч записей. Среднее число строк в одном документе - 100, среднее количество строк в приходных документах – 700, количество вводимых документов в день - 50. ПАРАМЕТРЫ БД в магазинах: В зависимости от магазина размер базы составляет от 30 до 300 МБ. Количество справочников – 12, количество видов документов – 10, количество отчетов – 25, количество вспомогательных обработок – 30, регистров накопления – 3, регистров сведений – 3. Среднее число строк в документе реализации - 5, среднее количество вводимых документов реализации в день от 30 до 150 (в зависимости от магазина).

Підтвердження:

  • Є відгук замовника