Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Інші облікові рішення та розробка з "0"
- Галузь:
- Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Завершення періоду
- Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Впроваджено в:
- ФЛП Попова Виктория Витальевна
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 19
- Харків
- 06.01.2017
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 16
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
- В режимі тонкого клієнта: 11
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 46,
видов документов - 30,
регистров - 58,
отчетов - 34;
количество вводимых документов в день - 30-40;
среднее число строк в одном документе 3-5;
объем информационной базы 400 Мб.