Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
      • Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • ФЛП Попова Виктория Витальевна
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 19
  • Харків
  • 06.01.2017

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 16
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
    • В режимі тонкого клієнта: 11
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 46, видов документов - 30, регистров - 58, отчетов - 34; количество вводимых документов в день - 30-40; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 400 Мб.