Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
Канали збуту:
Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Аналіз кадрового складу
Застосування різнопланових мотиваційних схем
Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
Розрахунок зарплати
Облік робочого часу
Підготовка регламентованої звітності
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлений платний договір ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
АО "ЛЮКС"
Київ
01.06.2016
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 6
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 6
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
общее количество автоматизированных рабочих мест - 6
количество справочников - 79
видов документов - 46
регистров — 88
отчетов - 35
количество вводимых документов в день - 20
объем информационной базы (Мб) на момент описания - 520 МБ