Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                    
 
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - Управління торговим підприємством
 
                        
                                                    - Галузь:
 
                            - Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
 
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Оптова торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
 
                    
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
 
                    
            - Банк та каса 
 
                    
                    - Розрахунки з контрагентами 
 
                    
                    - Товарно-матеріальні цінності 
 
                    
                    - Торговельні операції 
 
                    
                    - Основні засоби (необоротні активи) 
 
                    
                    - Нематеріальні активи 
 
                    
                    - Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
 
                    
                    - Завершення періоду 
 
                    
            
                    - Регламентована звітність 
 
                    
            
            
                                                                                            - Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
 
                                                                    
            - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
 
                    
            - Оформлення замовлень покупців 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з покупцями 
 
                    
                    - Оптова торгівля 
 
                    
            
            
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Доставка програмних продуктів в офіс замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
 
                    
                    - Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
 
                    
                    - Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
 
                    
                    - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлений платний договір ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Юзав"
 
                                                    
                        
                        - Краматорськ
 
                        - 29.03.2012
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 6
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 6
 
                                    
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
 
                    
                                            Інші параметри:
                        Количество справочников - 87, 
Количество видов документов - 68, 
Количество регистров - 153, 
Количество вводимых документов в день – 5, 
Среднее число строк в одном документе – 20, 
Объем информационной базы (Мб) на момент описания - 1670
                    
                                            Підтвердження:
                        
                                                                                                - Є відгук замовника
 
                                                            
                                                                                                - Є підтвердження замовника