Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- Руководитель проектов
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Управління торгівлею
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Податковий облік
- Управлінський облік
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Підключення торгового обладнання
- Транспорт >
- Облік рухомого складу
- Диспетчеризація вантажоперевезень
- Облік власного транспорту
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
- Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 35
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 15
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Справочников до 20, Видов документов до 20, регистров седений до 30, регистров накопления до 10: в день вводится 600-1000 документов; среднее число строк в заказе покупателя и расходной накладной 5-10 в зависимости от дня недели; объем базы в файловой копии составил 3Гб.
Підтвердження:
- Є підтвердження замовника