Внедрение в ЧАО “Аграрный фонд” оригинального модуля "ЦБТ:Коммодити трейдер" BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Аналіз даних і прогнозування
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Інші функції
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік робочого часу
- Робота зі зверненнями громадян
- Облік договорів
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Аналіз кадрового складу
- Застосування різнопланових мотиваційних схем
- Навчання персоналу
- Оцінка і аттестаци персоналу
- Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
- Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Облік невідфактурованих поставок
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік послуг виробничого характеру
- Переробка давальницької сировини
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Транспорт >
- Облік рухомого складу
- Диспетчеризація вантажоперевезень
- Облік власного транспорту
- Управління майном/основними засобами >
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
- Автоматизація бізнес-процесів
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
- Облік експортно-імпортних операцій
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з адаптації:
Типовое решение практически не изменялось.
Добавлены процедуры заполнения на основании документов подсистемы "ЦБТ:Коммодити трейдер".
Добавлены движения по специализированным регистрам подсистемы "ЦБТ:Коммодити трейдер".
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
Публичное акционерное общество "Аграрный фонд", 100% акций которого принадлежит государству, занимается оптовой закупкой зерновых, путем подписания форвардных (предварительных) контрактов, а также реализацией зерна, продуктов его переработки и минеральных удобрений.
Ранее существующие, инструменты учета и автоматизации были фрагментированные и разрозненные, что не позволяло вести целостностный учет и получать достоверные данные для управления бизнесом и принятия верных управленческих решений. Для предприятия важно получение оперативных данных без ожидание первичных документов.
Исходя из этой проблемы, была поставлена задача по внедрению единого информационного пространства для консолидации всей учетной информации.
Для этого было выбрано готовое решение класса ERP и специализированная подсистема оперативного учета запасов. Наиболее подходящим продуктом для решения задач, как бухгалтерского, так и оперативного учета стал программный продукт BAS ERP со встраиваемой подсистемой CommodityTrader.
На текущий момент все работы по внедрению завершены. Система находится в промышленной эксплуатации.
Внедрено и полноценно работают следующие участки учета:
- На уровне заявок на заключение торгово-закупочного договора. Фиксация предложения поставщика, качества сырья, желаемого размера авансового платежа и предварительный расчет цены реализации готовой продукции с типовыми условиями хранения. Контроль соответствия установленным ценам
- Учет цен на товары в разрезе периодов
- Согласование заявок на договор по статусам, согласование договоров путем изменения статусов.
- Гибкая настройка привязки печатных форм, возможность сохранения подготовленных файлов договоров как в отдельный каталог, так и в базу данных. При печати договора подтягиваются только те печатные формы, которые соответствуют данному типу контракта, номенклатуре или виду контрагента (гибко настраивается).
- Все логистические и финансовые прописываются в карточке договора и спецификациях к нему
- Отслеживание исполнения договоров с учетов допустимых отклонений. Автоматизированное закрытие договоров при полном выполнении.
- При заключении контракта на реализацию в рамках одной обработки сопоставить открытые объемы покупочных свободных контрактов и свободных остатков
- Контролировать набор затрат по шаблону
- Учитывать аллокацию закупок (переработка, прямая реализация)
- Для форвардных контрактов учитывать момент поставки производителем запасов на элеватор
- Отчет, формирующий итоговую оперативную себестоимость готовой продукции, начиная от партий приобретения, со всеми прямыми и косвенными затратами. Учитываются как фактически понесенные затраты, так и планируемые в будущем (переработка, перемещение ГП и т.д.)
- Рассылать поставщикам реестр ТТН после обработки на этапе загрузки сводки
- Учет запасов в физическом весе
- Расчет хранения на элеваторах с учетом текущих остатков сырья в разрезе направлений использований сырья. Учитываются условия хранения: тарифы по произвольным срокам, дифференцируемое по срокам хранение и т.д.
- Учет тарифов на все услуги, оказываемые элеватором
- Контролировать корректность расчетов элеваторов при получении актов зачистки
- Учет складских квитанций
- Отчет для анализа сроков хранения запасов на выбранных элеваторах
- Оформление заявки на перевозку на основании остатков товаров. Печать «Заявки на перевозку» и «Разрешения на отгрузку с элеваторов». Учет затрат.
- Хранение в системе типовых тарифов на перевозку как авто- так и жд транспортом. Хранение предварительных (не согласованных) тарифов
- Учет входящих/исходящий параметров качества. Расчет снижение количества запасов с учетом подработки и убыли
- На основе хранимых в системе тарифов производится плановый расчет всех прямых затрат, включая хранение, приемку, отгрузку, перевозку и т.д. При получении первичных документов от поставщика предварительно-насчитанные затраты актуализируются и подтверждаются.
- Настройка механизмов загрузки сводок предопределенных шаблонов
- Товар учитывается "на колесах" в разрезе транспортный единиц.
- Хранение в системе шаблонов договоров для целей автоматизированного заполнения по данным учетной системы.
- Настройка обменов с системой ведения бухгалтерского учета.
- Отслеживание текущей позиции в разрезе продажных контрактов. Количественная позиция
BAS ERP и подсистема ЦБТ КоммодитиТрейдер установлены на серверах предприятия. Обучение всех пользователей системы выполнено.
На текущий момент осуществляется сопровождение системы.
Внедренное решение позволило нормализовать учет между отделами. Увеличился уровень качества данных. Данные отчетных форм достоверны и являются основанием для принятия бизнес-решений. Это, в свою очередь, позволяет правильно распоряжаться ресурсами и, в конечном, итоге выражается как увеличенная прибыль по результатам хоз. деятельности.
В дальнейшем планируется расширение функционала системы для улучшения задач планирования и прогнозирования. Подключение в единое информационное пространство большего количества ответственных сотрудников.
Впроваджено в:
- АГРАРНИЙ ФОНД ПАТ
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 250
- Київ
- 31.12.2017
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 100
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 100
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: