Впровадження ERP-системи ("BAS ERP") для ТОВ "Лакофарбовий завод "Аврора"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Хімічна, нафтохімічна, фармацевтична промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Аналіз даних і прогнозування
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Планування потреби в потужностях
- Об'ємно-календарне планування виробництва
- Цехове (позмінне) планування виробництва
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік послуг виробничого характеру
- Сертифікація якості сировини і продукції
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Галузева специфіка >
- Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
- Планування та організація громадського харчування
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
- Облік експортно-імпортних операцій
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
Роботи з адаптації:
було розроблено нове рішення для "BAS ERP" – підсистема «Контроль якості»:
• Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
• Генерація сертифікату якості на сировину;
• Облік неякісної сировини;
• Контроль якості напівфабрикатів;
• Контроль якості готової продукції;
• Реаттестація готової продукції;
• Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
• Система звітів для відділу контроля якості.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.
До впровадження ERP-системи в інформаційній системі Замовника був автоматизований тільки регламентований облік. Основні відділи підприємства Замовника (виробництво, склад, продаж ГП, закупівлі, планування, бюджетування, казначейство) – були частково автоматизовані власними силами Замовника шляхом модернізації типової конфігурації "Бухгалтерія". Інформаційна система не задовольняла потребам виробничого підприємства в нинішніх реаліях. В кінці 2018 року для підвищення ефективності роботи керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію «А4».
На початку 2019 року було сформовано 2 проектні команди. Зі сторони Замовника на проект було виділено куратор проекту, а також бізнес-експерти по кожній функціональній області. Зі сторони Виконавця - керівник проекту, сертифіковані бізнес-аналітики, функціональний архітектор та інженери-програмісти.
В січні 2020 року ERP-система була запущена в дослідну експлуатацію, а в березні 2020 року в промислову. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:
•Бухгалтерський і податковий облік
•Продажі і ціноутворення
•Виробництво
•Контроль якості
•Закупівлі
•Складська логістика (адресне зберігання)
•Казначейство
•Доставка
Істотними досягненнями проекту є:
•Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів
•Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
•Контроль за станом торгової діяльності (ціновою політикою, обігом, асортиментом)
•Автоматична заборона відвантаження готової продукції при перевищенні лімітів і простроченої дебіторської заборгованості;
•Розрахунок ретробонусів для продажів в сегменті DIY.
•Інтеграція з системою електронного документообігу EDI;
•Пакетний друк всіх необхідних документів при відвантаженні готової продукції;
•Контроль витрат з доставки на реалізовані товари (аналіз маржинальності замовлень);
•Оперативний моніторинг виробничих процесів
•Розроблено інструмент масової генерації планових калькуляцій продукції і напівфабрикатів на кожен місяць. Планові калькуляції формуються за індивідуальними алгоритмами і складаються з витрат матеріальних, трудових, логістичних, загальновиробничих, витрат часу роботи і амортизації обладнання.
•Планування закупівель сировини і матеріалів з урахуванням поточних залишків, вже замовлених матеріалів, незавершеного виробництва і поточних внутрішніх потреб$
•Розробка системи звітів для материнської компанії;
•Підключення обладнання – ТЗД
•Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
•Виключення дублюючої реєстрацій даних;
Також було розроблено нове рішення для BAS ERP – підсистема «Контроль якості»:
•Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
•Генерація сертифікату якості на сировину;
•Облік неякісної сировини;
•Контроль якості напівфабрикатів;
•Контроль якості готової продукції;
•Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
•Система звітів для відділу контроля якості.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД "АВРОРА"
- Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.
- Черкаси
- 13.03.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 50
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 50
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)