Автоматизация деятельности на базе ПП "BAS ERP" в ООО "КИЕВ ИНВЕСТ ГРУПП"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Нафтопродукти, ПММ та хімічні речовини
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Аналіз даних і прогнозування
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Консолідація даних
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Підключення торгового обладнання
- Транспорт >
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
Роботи з адаптації:
Специалистами компании "Ви-Код" выполнены следующие работы по адаптации типового решения:
1. Разработана подсистема учет акциза на топливо согласно требований законодательства Украины.
a. Учет топлива ведется в нескольких единицах измерения, автоматически рассчитывается объем топлива, приведенного к температуре 15 градусов.
b. Учет топлива ведется в разрезе серий, с возможностью настройки автоматического формирования номера серии исходя из типа, номера документа, плотности топлива и т.п.
c. Разработан механизм учета топлива в разрезе акцизных мест хранения: стационарных, передвижных.
d. Доработаны цепочки документов по поступлению и реализации топлива. В документах реализован признак «Учитывать плотность», при установке которого появляется возможность отразить параметры акцизного топлива.
e. Доработаны документы «Перемещение», «Списание», чтобы иметь возможность перемещать/ списывать топливо с учетом параметров акцизных мест хранения.
f. Реализован учет входящего и исходящего акцизного налога. Автоматизирована выписка «Акцизных накладных» на основании документов поступления (входящий акциз) и документов реализации (исходящий акциз).
g. Разработана пакетная выписка «Акцизных накладных» с возможностью последующей выгрузки в различные системы сдачи электронной отчетности.
h. Разработана разнообразная отчетность для оперативного контроля и предоставления руководству:
• Ведомость по партиям подакцизных товаров;
• Остатки по акцизным местам хранения;
• Входящий и Исходящий акциз.
2. Доработана подсистема взаиморасчетов и взаимоотношений с Поставщиками топлива.
a. Разработан специальный вид договоров и соглашений для оформления операций по импорту топлива.
b. Реализован так называемый «формульный» договор, в рамках которого топливо приходуется по предварительной стоимости, а в конце контракта корректируется в соответствии с окончательной стоимостью, которая определяется на основании котировок на топливо за период контракта.
c. Реализованы документы «Корректирующая приходная накладная», «Корректирующая ГТД», которыми оформляются расхождения между предварительной и окончательной стоимостью топлива.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
Група компаній «БАРС» - це спеціалізовані підприємства, які здійснюють реалізацію скрапленого газу через мережу власних АГЗП, кількість яких більше 50 одиниць. Дані АГЗП являють собою автомобільні заправні пункти модульного типу.
На даний момент група компаній «БАРС» має власні (в т.ч. орендовані) газові сховища в Полтавській та Київській областях.
З метою підвищення ефективності роботи підприємства керівництво компанії прийняло рішення про впровадження нової інформаційної системи, основою якої був обраний програмний продукт «BAS ERP».
BAS ERP є сучасним інструментом для комплексної автоматизації підприємства, дане рішення постіно розвивається. Саме тому вибір керівництва компанії замовника був зроблений на користь BAS ERP.
Впровадження комплексної автоматизованої системи мало на меті оптимізацію інформаційної підтримки процесів господарської, фінансової та організаційно-управлінської діяльності підрозділів підприємства, забезпечення користувачів необхідною актуальною інформацією, що наддасть можливість для підвищення контролю за ключовими показниками діяльності підприємства.
Специфічної вимогою замовника була необхідність розобити підсистему обліку акцизу на пальне, яка не реалізована в типовому функціоналі.
В червні 2019 стартував проект по автоматизації бізнес-напрямку по торгівлі супутніми товарами на АГЗП.
З вересня 2019 стартував паралельний проект по автоматизації бізнес-напрямку гуртової торгівлі паливом на програмному.
На самому початку робіт було проведено експрес обстеження діяльності групи компаній «БАРС». На підставі даних експрес обстеження був сформований план-графік реалізації проекту який включав:
• Етапи виконання та декомпозицію робіт.
• Оцінку проекту за ресурсами, необхідними для його реалізації.
• Прогнозну оцінку трудовитрат та тривалість.
• Календарний план-графік.
План робіт включав новий, як для загальної практики, але важливий для успішності проекту, етап робіт – моделювання бізнес-процесів підприємства на функціоналі типового рішення «BAS ERP».
На етапі «Моделювання» ключові користувачі групи компаній «БАРС», з допомогою аналітиків виконавця, відобразили найважливіші бізнес-процеси на типовому функціоналі «BAS ERP». За результатами моделювання:
• Склали реєстр «розривів» між функціоналом «BAS ERP» та бізнес-процесами.
• Провели робочі наради, виробили рішення: доопрацьовуємо систему чи міняємо бізнес-процеси.
• Написали Технічні завдання на доопрацювання «BAS ERP» в тих точках, де були виявлені «розриви» та прийняте рішення змінювати типовий функціонал.
З самого початку проекту робота була вибудована за «спринтами», короткими фазами робіт (два-три тижні) з конкретним кінцевим результатом. Таким же чином формувався і план-графік платежів, що дозволило знизити навантаження на бюджет компанії: не було великих передплат.
В результаті реалізації проекту були автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Регламентований облік та формування звітності.
• Управління закупками:
o по напрямку гуртової торгівлі паливом, зокрема контракти на імпорт палива, облік витрат, пов’язаних із закупівлею та формування собівартості;
o по напрямку торгівлі супутніми товарами, зокрема формування центрального замовлення з урахуванням залишків та об’ємами попередніх продажів.
• Управління продажами, взаєморозрахунки з покупцями, оформлення замовлень.
• Управління грошовими коштами.
• Управління запасами.
• Управлінський облік: розробка управлінських звітних форм, необхідних для аналізу та контролю господарської діяльності.
В лютому 2020 система по обидвом бізнес-напрямкам була запущена в промислову експлуатацію.
В результаті впровадження:
- в єдиному інформаційному просторі об'єдналися більшість підрозділів компанії;
- налагодилась взаємодія між менеджерами та бухгалтерією;
- скоротилась до мінімуму ручна робота, в тому числі в ексель;
- ключова звітність для керівництва формується за допомогою BAS ERP.
В майбутньому планується автоматизація всіх напрямків діяльності групи компаній «БАРС», з метою планування, аналізу, контролю діяльності по всій групі компаній та видам діяльності.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП"
- Київ
- 01.01.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 70
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
- В режимі тонкого клієнта: 45
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: