Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Роздрібна торгівля
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Будівельні та оздоблювальні матеріали
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ФОП Лосіч Максим Васильович
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 5
  • Костянтинівка
  • 27.07.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 2
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 2
  • Варіант роботи: Файловий