Впровадження програмного продукту BAS Комплексне управління підприємством в ФОП БЕЛЕНКО ГЕННАДІЙ ЛЕОНТІЙОВИЧ

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Комплексне управління підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Розподілена торгівля
Канали збуту:
Роздрібна торгівля; Розподілена торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з адаптації:

Создан механизм заполнения табличной части ручной скидкой. Созданы внешние Печатные формы Чек Возврата, Накладная на перемещение товаров, Изьятие денег, Чек ККМ, Приходная накладная, Поступление товаров и услуг" по рознице, Заказ поставщика, перемещение: остаток товара на складе, этикетки "Велика этикетка ОДЯГ ДИТЯЧИЙ".
Создана обработка для загрузки номенклатуры пользователем со штрих кодами, характеристиками и картинками.
Реализована возможность делать неоднократный возврат товара, используя банковскую карту, делать полную отмену товара, частичный возврат чека.
Создание бонусной программы Броско. Создан отчет Средний чек, Анализ продаж БРОСКО, Оценочный отчет по продажам.
Создана юзерфрендли обработка для перемещения товаров на сегмент складов (аналог - Установка цен)

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ФОП БЕЛЕНКО ГЕННАДІЙ ЛЕОНТІЙОВИЧ
  • Чернігів
  • 01.08.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников 144 видов документов 62 регистров 227 количество вводимых документов в день 215 среднее число строк в одном документе 12 объем информационной базы (Мб) на момент описания 4.11 Гб