Внедрение ПП «BAS Будівництво. Керування фінансами» для ТОВ «СВОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ»

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Будівництво. Керування фінансами
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

В результате внедрения были автоматизированы: бухгалтерский учет, банк и касса, нематериальные активы, основные средства, расчет зарплаты и кадровый учет, расчеты с контрагентами, регламентированная отчетность, товарно-материальные ценности, налоговый учет, формирование бюджетов подрядной строительной организации, их утверждение и контроль исполнения, оперативное управление движением денежных средств, управления планированием финансовых ресурсов строительной организации путем установления лимитов бюджетов и контролируемых показателей, финансовый анализ деятельности подрядной строительной организации.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
  • Київ
  • 02.10.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Справочников 20, документов 100, база 150мб

Підтвердження: