Автоматизація облікових ділянок діяльності ЛМКП "Львівтеплоенерго" на основі BAS Бухгалтерія ПРОФ

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Лист -відгук поточне обслуговування, доопрацювання та технічний супровід інформаційної системи ЛМКП "Львівтеплоенерго" на базі ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ".
ЛМКП "Львівтеплоенерго"- унікальний комплекс теплоцентралей, теплових мереж, налагоджувальних, ремонтних, транспортних та інших підрозділів, які забезпечують місто Львів тепловою енергією. Унікальність компанії — в поєднанні процесів виробництва, транспортування та збуту енергоресурсів. Серед теплопостачальних підприємств України за успішну роботу з підвищенням економічної ефективності, економного використання паливно — енергетичних ресурсів і стабільного забезпечення споживачів тепловою енергією було виділено ЛМКП "Львівтеплоенерго".
Основне завдання підприємства - задоволення потреб населення та юридичних осіб у тепловій енергії, яка використовується для опалення приміщень та подання гарячого водопостачання.
Здійснювати підтримку інформаційної системи керівництво ЛМКП "Львівтеплоенерго" довірило компанії ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), яка має великий досвід в області автоматизації, оптимізації бізнес-процесів та супроводу облікових систем.
Перед спеціалістами КУБ була поставлена задача щомісячного консультування та підтримка діючих на підприємстві наступних ділянок:
-Бухгалтерський облік;
-Калькулювання собівартості за переділами
-Облік взаєморозрахунків за комунальні послуги за юридичними особами
-Кількісний облік за лічильниками та розрахунок показників споживання
-Облік транспортної діяльності
-Пооб'єктне калькулювання витрат на ремонти
-Система управління грошовими коштами
-Система кадрового обліку та нарахування заробітної плати.
До складу підприємства ЛМКП "Львівтеплоенерго" входить:
•112 котелень
•119 ЦТП (центральних теплових пунктів);
•430 км теплових мереж.
Основними критеріями роботи спеціалістів КУБ з нашими користувачами були:
• Реєстрація та класифікація звернень користувачів (повідомлень про інциденти);
• Маршрутизація (ескалація) звернень та контроль своєчасності їх виконання;
• Інформування користувачів про статус вирішення звернень (інцидентів) та усунення помилок в роботі ПЗ;
• Проведення навчання та консультацій користувачів з питань експлуатації інформаційних систем;
• Забезпечення працездатності програмного забезпечення, яке експлуатується, для ведення бухгалтерського, господарського, податкового обліку, розрахунку заробітної плати, фінансового контролю та обліку контрагентів;
• Аналіз доцільності та необхідності встановлення пакетів оновлень;
• Додавання, при необхідності, нових рахунків в план рахунку єдиної конфігурації системи бухгалтерського обліку;
• Доопрацювання діючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв'язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами та доповненнями нормативних документів;
• Забезпечення синхронізації інформації між існуючими інформаційними системами;
• Забезпечення контролю якості, відповідності та ідентичності інформації при її передачі через інтерфейси обміну для інформаційних систем, розроблених на базі іншого ПЗ;
• Забезпечення (при необхідності) видачі необхідної інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітності на клієнтських робочих місцях;
• Відновлення баз даних інформаційних систем (при необхідності) з їх архівних копій;
• Тестування змін в системі розробки, перенесення змін на продуктивну систему;
• Розробка (оновлення) експлуатаційної документації на програмне забезпечення по формуванню нових (оновлених) документів та звітів при вводі їх в систему, керівництв користувача та адміністратора;
• Надання доступу до системи реєстрації звернень користувачів та стану їх виконання;
Даний перелік послуг з відповідними критеріями був чітко викладений в умовах договору щодо забезпечення поточного обслуговування, доопрацювання та технічний супровід інформаційних систем на базі програмного забезпечення програм автоматизації бізнесу.
Відзначимо, що ми задоволені кваліфікацією фахівців КУБ, якістю наданих послуг, термінами виконання поставлених задач, а також оперативністю вирішення питань, що виникали в процесі експлуатації програми і у нас відсутні будь-якого роду претензії.
Заступник директора Камінський Б.В.
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
заступник директора Камінський Б.В.
20.01.2022