Автоматизація документообігу ТОВ "ФАВОР" з використанням BAS Документообіг КОРП
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Документообіг (ECM) >
- Діловодство
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
- Управління проектами та портфелями проектів >
- Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
- Автоматизація бізнес-процесів
Виконано наступні роботи:
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
У 2020-му році для ТОВ "ФАВОР" виникла необхідність впровадження документообігу на сучасній обліковій системі.
Після аналізу існуючих на ринку пропозицій підприємством було прийнято рішення про придбання і впровадження BAS Документообіг КОРП та типової інтеграції з BAS ERP.
Критерії, за якими була обрана система документообігу:
• багатий функціонал і можливість гнучкого налаштування системи відповідно до вимог підприємства;
• наявність модуля інтеграції з BAS ERP.
Для реалізації нашого проекту по автоматизації підпиємство придбало BAS Документообіг КОРП.
За допомогою фахівців нашої компанії були автоматизований ряд бізнес-процесів нашого підприємства.
В процесі впровадження були виконані наступні роботи:
• Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу;
• Продаж обраних програмних продуктів;
• Інтеграція з іншими системами на базі "1С:Підприємство";
• Початкові налаштування Початкові налаштування "BAS Документообіг КОРП" для початку ведення обліку;
• Дистанційне навчання користувачів;
Автоматизовані функції документообігу, бізнес-процесів, діловодства, аналіз діяльності в розрізі проектів, планування проектів, облік і контроль виконання доручень.
Завдання, які були поставлені перед фахівцями нашої компанії, виконані в повному обсязі і у встановлений термін.
Автоматизація наших бізнес-процесів документообігу дозволила поліпшити контроль за діяльністю підприємства, надало можливість вчасно і в строк отримувати необхідну інформацію, особливо зручним виявилася налаштована в рамках проекту можливість узгодження безпосередньо в електронній пошті без входу в програму, що прискорило взаємодію співробітників.
Система передана в промислову експлуатацію.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОР"
- Суми
- 30.10.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних PostgreSQL)