Відгук
В травні 2019 року Керівництвом підприємства був ініційований проект із створення системи комплексної автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку в єдиному інформаційному просторі. При прийнятті рішення щодо проведення змін у компанії ми мали стратегічну мету, яка полягала у впровадженні такої інтегрованої системи управління підприємством, яка сприяла б розвитку бізнесу та не обмежувала його зростання в перспективі. Однією з вимог було забезпечення прозорості та оперативного отримання даних із метою зробити бізнес керованим у режимі реального часу.
Отже, розвиток бізнесу та поява нових напрямів діяльності вимагали створення єдиної інформаційної системи для управління підприємством у цілому.
До проекту на першому етапі (до моменту запуску в експлуатацію виробництва кукурудзяного крохмалю) та, відповідно, підрядної організації, було висунуто вимоги по налаштуванню бухгалтерського і податкового обліку, формування регламентованої звітності.
Для вирішення поставлених завдань було обрано програмний продукт «Управління виробничим підприємством» та компанію “ІН-АГРО” - лідера на ринку програмного забезпечення в галузі “Сільське господарство”, що має великий досвід та висококваліфікованих спеціалістів у сферах розробки галузевих рішень по управлінському та регламентованому обліку, оптимізації операційної діяльності компаній та організації ефективного розподілу і використання ресурсів.
У рамках проекту були виконані такі етапи робіт:
- проведено навчання спеціалістів в нашому офісі;
- окремо проведено роз'яснення та навчання з питань методології ведення бухгалтерського обліку в новій програмі, налаштовано облікову політику та інші необхідні параметри системи;
- протягом всього періоду реалізації проекту (з 12.06.19 до 16.08.19) спеціалістами “ІН-АГРО” своєчасно та якісно здійснювалась консультативна підтримка користувачів як в нашому офісі так і віддалено. Результат спільної роботи наших фахівців та спеціалістів Виконавця впродовж проекту- введена в систему вся інформація по бухгалтерському та податковому обліку та проведено закриття звітних періодів за листопад 2018 року- липень 2019 року. З 1-го серпня 2019 року програмний продукт введено в промислову експлуатацію і бухгалтерський та податковий облік виконується користувачами в режимі реального часу.
В компанії були автоматизовані такі розділи бухгалтерського та податкового обліку: кадровий облік, розрахунок та виплата заробітної плати, розрахунки з підзвітними особами, взаєморозрахунки з постачальниками, управління складськими запасами, облік основних засобів, розрахунок амортизації, взаєморозрахунки з покупцями.
Роботи по проекту були проведені в червні-серпні 2019 року. Автоматизовано 5 робочих місць. Після завершення проектних робіт та запуску системи в промислову експлуатацію з компанією “ІН-АГРО” плануємо підписати договір на подальший інформаційно-технологічний супровід.
Всі питання та проблеми, що виникали в процесі реалізації проекту, вирішувались членами проектної команди кваліфіковано і своєчасно. В цілому, вважаємо, що проект з комплексної автоматизації відбувся успішно.
Сподіваємось на подальшу співпрацю з компанією «ІН-АГРО» по розвитку системи та кваліфіковану підтримку наших користувачів в процесі експлуатації програмного продукту.
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
В Г Салига директор
16.08.2019