Автоматизация бухгалтерского и налогового учета ЧП "МЕРА НОВА" на базе ПП "BAS Бухгалтерія"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Бухгалтерія ПРОФ
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Основная деятельность ЧП "МЕРА НОВА" - в сфере оптовой торговли прочей техникой и оборудованием.
Было принято решение об автоматизации ведения бухгалтерского и налогового учета на базе платформы "BAS Бухгалтерія".
Выбор был сделан в пользу ПП "BAS Бухгалтерія". В результате автоматизирована деятельность отдела бухгалтерии, оказаны консультации, программа переведена в режим сопровождения.
Впроваджено в:
- ЧП "МЕРА НОВА"
- Харків
- 03.03.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 25
Количество видов документов - 30
Количество регистров - 22
Количество отчетов - 23
Количество вводимых документов в день - 30
Среднее число строк в одном документе - 10
Объем информационной базы (Мб) - 300