Комплексная автоматизация бухгалтерского и налогового учета производства, торговых операций и расчета заработной платы на базе ПП "Business automation software for enterprise resource planning" для ООО «Полифарб Украина»
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Хімічна, нафтохімічна, фармацевтична промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Учет на предприятии велся в «1С:Бухгалтеия 7.7» и частично вручную, поэтому возникла необходимость автоматизации бухгалтерского и налогового учета. Проанализировав программные продукты на рынке Украины, клиент выбрал "Business automation software for enterprise resource planning"
Представители компании обратились к нам для приобретения и дальнейшей доработки данного программного продукта для нужд предприятия. В 2020 году наши специалисты автоматизировали следующие процессы:
• Бухгалтерский учет
• Банк и касса
• Завершение периода
• Основные средства
• Производственные операции
• Расчеты с контрагентами
• Регламентированная отчетность
• Товарно-материальные ценности
• Торговые операции
• Налоговый учет
В результате автоматизациии специалисты бухгалтерии, планово-экономического отдела получили возможность работать в единой информационной системе. Автоматизировано 20 рабочих мест. Формируется управленческая отчетность руководству предприятия.
По окончанию процесса внедрения подписан договор информационно-технологического обслуживания. Клиент удовлетворен результатами автоматизации, т.к. использование программы позволило повысить эффективность работы и гарантировать соответствие отчетности требованиям действующего законодательства.
Впроваджено в:
- ООО «Полифарб Украина»
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 500
- Дніпро
- 01.07.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: