Комплексная автоматизация бухгалтерского, склдского и налогового учета, торговых операций и расчета заработной платы на базе ПП "Business automation software for enterprise resource planning" для ТОВ "ТД "УКРРОСХИМ"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Нафтопродукти, ПММ та хімічні речовини
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Настройка автозаполнения дополнительных реквизитов учета в договорах и заказах клиента. В том числе и исправление параметров договоров задним числом. Обмен с "Управление Производственным Предприятием"

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Учет на предприятии велся в ПП «Управление Торговым Предприятием» и частично вручную, поэтому возникла необходимость автоматизации учета. Проанализировав программные продукты на рынке Украины, было выбрано "Business automation software for enterprise resource planning". Клиент обратился в компанию ФЛП Долгополов С.В. для приобретения и дальнейшей доработки данного программного продукта для нужд предприятия. В 2020 году специалисты ФЛП Долгополов С.В. автоматизировали следующие процессы:
- Заказ клиентов
- Складские учет (ордерные склады)
- Договора и спецификации
- Клиенты (в том числе и интеграция с Пактум - контрагент с некоторыми доработками)
- Обмен между "ERP" и «Управление Торговым Предприятием»

Автоматизировано 40 рабочих мест. Специалисты бухгалтерии и менеджмент получили возможность работать в единой информационной системе. Автозаполнение разнообразных документов позволило значительно уменьшить количество ошибок. Формируется оперативная отчетность менеджерам по продажам. Обмен документами, которые созданы менеджерами позволяет избавиться от двойной работы. Подписан договор информационно-технологического обслуживания.

Впроваджено в:

  • ТОВ "ТД "УКРРОСХИМ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 100
  • Суми
  • 01.12.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 40
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 40
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

база 3 ГБ

Підтвердження: