Впровадження BAS ERP на підприємстві виробника побутової техніки ТОВ «КТД ГРУП КОМПАНІ»

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «КТД ГРУП КОМПАНІ» - лідируючий виробник побутової техніки в Україні, який реалізує свою продукцію у 50 країнах світу, виробляє відомі в світі побутові прилади під торговими марками: SATURN та Laretti.
До початку проєкту фахівці ТОВ «КТД ГРУП КОМПАНІ» використовували систему «Бухгалтерія для України», а також електронні таблиці MS Excel. Але зростання виробництва зумовило потребу у впровадженні комплексної системи для консолідації даних, отримання оперативних даних, управління грошовими коштами закупівлями та продажами.
Для побудови ІТ-системи було обрано програмний продукт BAS ERP, який дозволив автоматизувати спросити бізнес процеси та управління підприємством.
Ми звернулися до компанії РАСК. ІН-АГРО, оскільки вона має позитивні відгуки клієнтів, великий досвід в автоматизації промислових підприємств та власні розробки рішень для управління та обліку, оптимізації операційної діяльності компаній, організації ефективного розподілу і використання ресурсів.
В рамках проєкту були виконані роботи:
• Консультації в проведенні первинного налаштування нормативних та інших вихідних даних в рамках типового функціоналу;
• За активної участі наших фахівців адаптували бізнес-процеси з метою їх реалізації в рамках типового функціоналу впроваджуваної системи, мінімізувавши при цьому кількість доробок;
• Проведено навчання персоналу;
• Надано консультації по перенесенню основних залишків та розроблено механізми обміну даними між старою конфігурацією та новою системою;
• Проведена дослідна експлуатація програмного продукту, сформована звітність за період, зібрані і усунені зауваження до системи;
• Доопрацьовано частину функціоналу системи в напрямку переробки відходів.
Фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» були запропоновані і спільно з ними реалізовані в рамках компанії важливі рішення в частині поліпшення оперативності та якості обліку, підвищення ефективності бізнес-процесів, підвищення керованості та прозорості діяльності організації за рахунок створення єдиної ІТ-структури.
Автоматизовано облік за напрямками:
• Бухгалтерський та податковий облік,
• Розрахунок зарплати,
• Кадровий облік,
• Управління складом та запасами,
• Управління закупівлями,
• Виробництво,
• Управління фінансами, казначейство,
• Доставка,
• Управління ремонтами.
Роботи по проєкту були закінчені, а система прийнята в промислову експлуатацію з 15 жовтня 2019 року. Автоматизовано 50 робочих місць.
На даний момент Фахівці компанії «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультації та технічну підтримку програмного продукту. Було оформлено інформаційно-технологічний супровід системи.
Важливими складовими успішності проєкту вважаємо створення Замовником і Виконавцем спільної високопрофесійної команди, що включає методистів та інших фахівців високого рівня, професійне управління проектом, чітке визначення цілей проекту і цілеспрямована мобілізація всіх учасників проєкту на досягнення цілей проєкту і отримання якісного продукту при дотриманні план-графіка робіт по проєкту.
Всі питання і проблеми, що виникали в процесі реалізації проєкту, вирішувались членами проектної команди досить оперативно.
За підсумками реалізації проекту компанія отримала комплексну інформаційну систему, що об'єднала діяльність різних служб та підрозділів в єдиний інформаційний простір. В результаті використання BAS ERP на підприємстві було оптимізовано та прискорено бізнес-процеси управління закупівлями та виробництвом, скоротилися тимчасові і матеріальні витрати. Рішення дозволило приймати управлінські рішення, ґрунтуючись на достовірних і актуальних відомостях.
Сподіваємося на подальшу співпрацю з компанією «РАСК. ІН-АГРО», на кваліфіковану підтримку роботи впровадженої облікової системи та на спільний проєкт із запуску інших розділів Управлінського обліку.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
Ю.В. Мазуренко, директор
03.02.2020