Автоматизация бухгалтерского и налогового учета ООО "Инсолар-климат" на базе ПП "BAS Бухгалтерія"
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Бухгалтерія ПРОФ
- Галузь:
- Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Інші підприємства будівельної галузі, девелопменту та ЖКГ
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Облік у відокремлених підрозділах 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Додаткова інформація:
                        Основная деятельность ООО "Инсолар-климат" - в сфере монтажа систем водоснабжения, отопления и кондиционирования воздуха.
Было принято решение об автоматизации ведения бухгалтерского и налогового учета на базе платформы "BAS Бухгалтерія".
Выбор был сделан в пользу ПП "BAS Бухгалтерія". В результате автоматизирована деятельность отдела бухгалтерии, оказаны консультации, программа переведена в режим сопровождения.
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Инсолар-климат"
- Харків
- 24.12.2020
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 3
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 3
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Количество справочников - 25
Количество видов документов - 30
Количество регистров - 22
Количество отчетов - 23
Количество вводимых документов в день - 30
Среднее число строк в одном документе - 10
Объем информационной базы (Мб) - 300
                    
                                            Підтвердження: