Автоматизиція торгово-дистрибуційної діяльності за допомогою програми "BAS Управління торгівлею"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Управління торгівлею
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Інші функції
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
    • Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Комісійна торгівля
      • Підключення торгового обладнання

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

В рамках адаптації типового рішення для замовника були проведені роботи по налаштуванню системи, розмежування доступів до інформації, налаштування РМК, проведена синхронізація з торговими площадками і власним сайтом, налаштована специфічна інвентаризація згідно з вимогами замовника, допрацьовані аналітичні звіти відповідно переліку номенклатури.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Впроваджено в:

  • ТОВ «Західні Перспективи Львів»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 11
  • Львів
  • 09.11.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Файловий

Підтвердження: