Автоматизація торгівельної діяльності СОК "Фермерська Родина" за допомогою "BAS Управління торгівлею"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Управління торгівлею
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Консолідація даних
- Інші функції
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Комісійна торгівля
- Підключення торгового обладнання
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
В рамках адаптації типового рішення для замовника були проведені роботи по синхронізації обміну даними інтернет-магазину та облікової програми, налаштований обмін даними між конфігураціями BAS Бухгалтерія. ПРОФ та BAS Управління торгівлею, підключено і налаштовано торгівельне обладнання, був вдосконалений процес замовлення на сайті та його відображення в конфігурації, зроблена повна інтеграція програмного забезпечення сайту та облікової програми (зокрема: завантаження «корзини», одиниці вимірювання товару (ваговий та фасований), спосіб доставки, формування етикеток).
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Впроваджено в:
- Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «ФЕРМЕРСЬКА РОДИНА»
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 30
- Львів
- 27.10.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 5
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 5
-
Варіант роботи: Файловий
Підтвердження: