Відгук
Відгук по впровадженню компанії ТзОВ "Сервісант" ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ"
Компанія "Сервісант"уже більше 10 років є одним із лідерів на ринку сервісу та монтажу систем опалення.
Компанія спеціалізується на таких високоякісних послугах, як:
– Гарантійне та післягарантійне обслуговування газового обладнання Bosch, Buderus, Junkers,
Viessmann, Airfel, Immergas, Wolf;
– Встановлення, запуск, ремонт котлів та колонок;
– Продаж котлів і колонок провідних торгових марок;
– Продаж комплектуючих до газових колонок і котлів;
– Продаж радіаторів та комплектуючих для монтажу системи;
– Монтаж системи опалення та водопостачання;
– Промивка теплообмінників;
– Профілактика котелень, паливних.
Цілі автоматизація були позначені так:
• Адаптація обліку замовлень для потреб підприємства;
• Нові звітні форми, що враховують специфіку підприємства;
• Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
• Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
• Автоматизувати і, як наслідок, підвищити якість бухгалтерського і податкового обліку.
Для вирішення поставлених завдань ми звернулися в компанію ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), яку наші контрагенти, характеризували, як компанію яка професійно справляється з поставленими завданнями.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Консультації по вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу;
• Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи;
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
• Дистанційне навчання користувачів;
Автоматизовані ділянки обліку:
банк і каса;
товарно-матеріальні цінності;
розрахунок зарплати та кадровий облік;
податковий облік;
У результаті виконання проекту досягнуті наступні результати:
• Оптимізація схеми взаємодії підрозділів, що дало можливість оперативно отримувати різнопланові дані про факти виробничої та фінансової діяльності.
• Для керівництва з'явилася можливість аналізу фактичних даних про поточну діяльність підприємства.
• Значно скорочено трудомісткість процесу управління замовленнями покупців.
Ефективність впровадження також виражається в зниженні експлуатаційних і управлінських витрат.
Автоматизовано 1 робоче місце.
Дата введення програмного продукту в промислову експлуатацію - травень 2021 року.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 31.05.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") 5
Оцініть якість роботи партнера (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") так
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) платний договір ІТС
Директор ПП Сервісант_____________________ Синичич Н.В.
М.П. Дата підписання 06.05.2022
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Директор Синичич Н.В.
06.05.2022