Автоматизація обліку для ПП Сервісант на основі програмного забезпечення "BAS Бухгалтерія ПРОФ"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук по впровадженню компанії ТзОВ "Сервісант" ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ"

Компанія "Сервісант"уже більше 10 років є одним із лідерів на ринку сервісу та монтажу систем опалення.
Компанія спеціалізується на таких високоякісних послугах, як:
– Гарантійне та післягарантійне обслуговування газового обладнання Bosch, Buderus, Junkers,
Viessmann, Airfel, Immergas, Wolf;
– Встановлення, запуск, ремонт котлів та колонок;
– Продаж котлів і колонок провідних торгових марок;
– Продаж комплектуючих до газових колонок і котлів;
– Продаж радіаторів та комплектуючих для монтажу системи;
– Монтаж системи опалення та водопостачання;
– Промивка теплообмінників;
– Профілактика котелень, паливних.

Цілі автоматизація були позначені так:
• Адаптація обліку замовлень для потреб підприємства;
• Нові звітні форми, що враховують специфіку підприємства;
• Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
• Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
• Автоматизувати і, як наслідок, підвищити якість бухгалтерського і податкового обліку.

Для вирішення поставлених завдань ми звернулися в компанію ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), яку наші контрагенти, характеризували, як компанію яка професійно справляється з поставленими завданнями.

Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Консультації по вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу;
• Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи;
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
• Дистанційне навчання користувачів;

Автоматизовані ділянки обліку:
 банк і каса;
 товарно-матеріальні цінності;
 розрахунок зарплати та кадровий облік;
 податковий облік;

У результаті виконання проекту досягнуті наступні результати:
• Оптимізація схеми взаємодії підрозділів, що дало можливість оперативно отримувати різнопланові дані про факти виробничої та фінансової діяльності.
• Для керівництва з'явилася можливість аналізу фактичних даних про поточну діяльність підприємства.
• Значно скорочено трудомісткість процесу управління замовленнями покупців.


Ефективність впровадження також виражається в зниженні експлуатаційних і управлінських витрат.

Автоматизовано 1 робоче місце.
Дата введення програмного продукту в промислову експлуатацію - травень 2021 року.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:

Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 31.05.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") 5
Оцініть якість роботи партнера (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") так
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) платний договір ІТС


Директор ПП Сервісант_____________________ Синичич Н.В.


М.П. Дата підписання 06.05.2022
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Директор Синичич Н.В.
06.05.2022