Відгук
Відгук по впровадженню компанії ТзОВ "Сфера" ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ"
Компанія «Сфера» спеціалізується на виготовленні ексклюзивної етикетки. Замкнутий цикл
виробництва - від оригінального макета до готової продукції - одне з головних переваг для наших
клієнтів.
Сам характер діяльності показує високі вимоги до оперативного управління закупівлями і
продажами, а також висувалися і додаткові вимоги: можливості включення в систему нових
функцій і реалізація обміну документами. Зупинилися на вирішенні на базі технологічної
платформи "1С: Бухгалтерія 8 для України;, так як цей ПП має високу адаптивність і здатний
більш гнучко підлаштовуватися під різну специфіку.
Цілі автоматизація були позначені так:
• Адаптація обліку замовлень для потреб підприємства;
• Нові звітні форми, що враховують специфіку підприємства;
• Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
• Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
• Автоматизувати і, як наслідок, підвищити якість бухгалтерського і податкового обліку.
Для вирішення поставлених завдань ми звернулися в компанію ТОВ "Комплексне управління
бізнес-процесами" (далі - КУБ), яку наші контрагенти, характеризували, як компанію яка
професійно справляється з поставленими завданнями.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи;
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
• Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління;
• Встановлення та налаштування програмного продукту;
• Дистанційне навчання користувачів;
• Методологічна і консультаційна підтримка користувачів з питань роботи з програмним
продуктом в процесі експлуатації;
Впровадження ПЗ "1С: Бухгалтерія 8 для України" дозволило додатково автоматизувати наступні
процеси:
• Торговельні операції: від оформлення замовлень до обліку продажів;
• Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства;
• Управління відносинами з клієнтами (CRM);
• Торговельні операції
В результаті виконання проекту досягнуті наступні результати:
• Оптимізація схеми взаємодії підрозділів, що дало можливість оперативно отримувати
різнопланові дані про факти виробничої та фінансової діяльності.
• Для керівництва з'явилася можливість аналізу фактичних даних про поточну діяльність
підприємства.
• Значно скорочено трудомісткість процесу управління замовленнями покупців.
Ефективність впровадження також виражається в зниженні експлуатаційних і управлінських
витрат.
Загальна чисельність персоналу компанії: 54 людини.
Дата введення програмного продукту в промислову експлуатацію - травень 2021 року.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 05.05.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості")- 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 5
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") - Так
Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) платний договір ІТС
Головний бухгалтер ТзОВ «Сфера» _____________________Хода Н. А.
М.П. Дата підписання __14.09.2021 р.___________
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Головний бухгалтер Хода Н. А.
14.09.2021