Автоматизація обліку на підставі програмного забезпечення "BAS Бухгалтерія ПРОФ" для ТОВ "Сфера"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук по впровадженню компанії ТзОВ "Сфера" ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ"

Компанія «Сфера» спеціалізується на виготовленні ексклюзивної етикетки. Замкнутий цикл
виробництва - від оригінального макета до готової продукції - одне з головних переваг для наших
клієнтів.
Сам характер діяльності показує високі вимоги до оперативного управління закупівлями і
продажами, а також висувалися і додаткові вимоги: можливості включення в систему нових
функцій і реалізація обміну документами. Зупинилися на вирішенні на базі технологічної
платформи "1С: Бухгалтерія 8 для України;, так як цей ПП має високу адаптивність і здатний
більш гнучко підлаштовуватися під різну специфіку.
Цілі автоматизація були позначені так:
• Адаптація обліку замовлень для потреб підприємства;
• Нові звітні форми, що враховують специфіку підприємства;
• Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
• Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
• Автоматизувати і, як наслідок, підвищити якість бухгалтерського і податкового обліку.
Для вирішення поставлених завдань ми звернулися в компанію ТОВ "Комплексне управління
бізнес-процесами" (далі - КУБ), яку наші контрагенти, характеризували, як компанію яка
професійно справляється з поставленими завданнями.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи;
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
• Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління;
• Встановлення та налаштування програмного продукту;
• Дистанційне навчання користувачів;
• Методологічна і консультаційна підтримка користувачів з питань роботи з програмним
продуктом в процесі експлуатації;
Впровадження ПЗ "1С: Бухгалтерія 8 для України" дозволило додатково автоматизувати наступні
процеси:
• Торговельні операції: від оформлення замовлень до обліку продажів;
• Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства;
• Управління відносинами з клієнтами (CRM);
• Торговельні операції
В результаті виконання проекту досягнуті наступні результати:
• Оптимізація схеми взаємодії підрозділів, що дало можливість оперативно отримувати
різнопланові дані про факти виробничої та фінансової діяльності.
• Для керівництва з'явилася можливість аналізу фактичних даних про поточну діяльність
підприємства.
• Значно скорочено трудомісткість процесу управління замовленнями покупців.
Ефективність впровадження також виражається в зниженні експлуатаційних і управлінських
витрат.
Загальна чисельність персоналу компанії: 54 людини.
Дата введення програмного продукту в промислову експлуатацію - травень 2021 року.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:

Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 05.05.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості")- 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 5
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") - Так
Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) платний договір ІТС
Головний бухгалтер ТзОВ «Сфера» _____________________Хода Н. А.

М.П. Дата підписання __14.09.2021 р.___________
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Головний бухгалтер Хода Н. А.
14.09.2021