Побудова системи документообігу в компанії ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" на базі продукту "BAS Документообіг КОРП".
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік договорів
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Додаткова інформація:
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" - це компанія,яка надає комплекс послуг з будівництва і ремонту автомобільних доріг.
Основною вимогою клієнта було автоматизувати діловодство та документообіг на підприємстві.
Для автоматизації обран програмний продукт "BAS Документообіг КОРП", тому що він повністю відповідає вимогам клієнта.
В ході проекту були виконані наступні роботи:
- проектування прав доступу
- проектування умов маршрутизації по бізнес-процесам
- розробка шаблонів бізнес-процесів по відділам
- проектування ролей для використання в бізнес-процесах
- налагодження механізмів оповіщення про нові завдання
- створення томів та номенклатури справ
- налаштування автоматичного старту шаблону процесу за внутрішніми документами по різним правилам
- налаштування механізмів контролю по процесам
- створення видів внутрішніх документів та налаштування правил їх заповнення
- додавання нових полів во внутрішні документи
- налаштування зберігання файлів, які завантажують в "BAS Документообіг КОРП", на зовнішньому диску
- налаштування доступності зміни документів згідно їх поточному стану
- завантаження початкової інформації по: контрагентах; фізичних особах; користувачах з облікової системи "Управління торговим підприємством".
- доробка обміну данними між програмою "Управління торговим підприємством" та "BAS Документообіг КОРП"
- проведено навчання користувачів
Після впровадження клієнт отримав: прискорення процесів узгодження документів; повний контроль над усіма процесами по документам.
Стан проекту: система передана в промислову експлуатацію. Планується поступово додавати нові види документів по різних підрозділах.
Впроваджено в:
- ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 600
- Слов'янськ
- 09.07.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 67
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 67
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: