Внедрение ПП "BAS Малий бізнес" для Фізична особа-підприємець Семенченко Світлана Вікторівна

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Малий бізнес ПРОФ
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

При помощи ПП «BAS Малий бізнес» были автоматизированы: розничные продажи, учет денежных средств, запасы и склад, поставки и закупки, зарплата и персонал, финансы, появилась возможность формирования управленческих отчетов.
В ходе внедрения были выполнены следующие работы:
1. Консультации по выбору оборудования и программного обеспечения с полным описанием функциональных возможностей;
2. Комплексная настройка оборудования;
3. Продажа выбранных программных продуктов; доставка и установка, начальные настройки типового решения для начала ведения учета, помощь при вводе начальных остатков, обучение сотрудников.
4. Оперативные консультации по работе с оборудованием.

Впроваджено в:

  • Фізична особа-підприємець Семенченко Світлана Вікторівна
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 1
  • Київ
  • 09.02.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Справочников 25, документов 60, база 170мб