Покращення продажів для торгової точки в м.Київ "ЦЦЦ Україна" з використанням "BAS Роздрібна торгівля"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук про автоматизацію обліку діяльності в магазині №503 компанії ТОВ "ЦЦЦ Україна" за допомогою програмного забезпечення "BAS Роздрібна торгівля"

Магазини CCC є одними з найбільше впізнаваних взуттєвих магазинів в Польщі. Продажі в CCC базуються на принципі «house of brands» і пов'язані з продажем різних марок взуття під одним дахом. Продаж взуття проводиться як під власними торговими марками (Lasocki, Clara Barson), так і інших брендів.
На додаток до широкого асортименту жіночого взуття, CCC пропонує унікальний дизайн чоловічого взуття, і не забуває про маленьких клієнтів, а кожного нового сезону магазини ССС пропонують широкий асортимент жіночих сумок.
Магазини CCC розташовані в великих і середніх містах по всій Польщі та країнах Європи і нараховують понад 400 магазинів. У 2018 році компанія почала масштабне входження на ринки України.
У зв'язку з розширенням торгової мережі керівники нашого підприємства провели роботу по оцінці ситуації на ринку роздрібних продажів, і прийняли рішення про автоматизацію торговельних точок. Здійснювати таку автоматизацію керівництво ТОВ «ЦЦЦ Україна» довірило компанії ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ). Компанія - впроваджувач порекомендувала в якості найбільш оптимального програмного рішення, впровадити програмний продукт " Роздріб для України" і доопрацювати його під специфіку нашого підприємства.
Перед фахівцями КУБ були поставлені наступні завдання:
• оптимізація управління продажами,
• оперативний облік залишків товарів на торгових точках,
• доробка інтерфейсу робочого місця касира під потреби замовника,
• впровадження механізмів надання знижок,
• розробка інтерфейсів для обмежених прав (старшого продавця і продавця касира),
• вдосконалення механізмів заповнення ПКО та ВКО.
Під час впровадження програмного продукту, виникали уточнення і зауваження, які були враховані.
Проведено роботи по адаптації:
 Доопрацювання інтерфейсу РМК під потреби замовника.
 Розробка механізмів надання знижок.
 Розробка інтерфейсів для обмежених прав (Старшого продавця та продавця касира).
 Удосконалення механізмів заповнення ПКО та РКО.
 Розробка касової книги.
 Розробка обробки по створенню користувача.
 Розробка обробки по автоматизації створення інформаційних карт.
 Розробка друк форм: Пакет документів на повернення, Переміщення товарів, Рекламації, Переоцінки товару.
 Розробка вивантаження переоцінки товарів в файл csv.
 Удосконалення довідників, зокркма Довідника Номенклатура, створення підлеглих довідників.
 Удосконалення та зміна механізмім окремих документів.
 Розробка звітів Звіт по виданих картах, Статистика по чеках ККМ, Реєстрація індивідуальних продаж по продавцях, Завантаження зовнішнього файлу в документ Перерахунок товарів, Обробка формування Пересрорту на підставі Перерахунку товарів.

Допрацьована компанією КУБ автоматизована система обліку і оптимізовані, в результаті автоматизації, бізнес-процеси, дозволили повністю реалізувати поставлені цілі, зокрема:
• удосконалення обліку запасів в торгових точках,
• проведення різного виду акцій і рекламних заходів,
• оптимізації робочих місць касира і старшого касира,
• максимально автоматизований процес заповнення ПКО та ВКО,
• впроваджена розроблена технологія обробки по створенню користувача,
• впроваджено технологію по автоматизації створення інформаційних карт.
Розроблена фахівцями КУБ автоматизована система дозволила нам:
• проводити контроль залишків, аналізувати продажі в цілому;
• надавати інформацію для консолідації, виконувати групові обробки документів;
• формувати звіти за цінами і знижкам;
• оперативно отримувати детальну інформацію, для створення звітності для керівництва;
• автоматизувати друк форм «Пакет документів на повернення», «Переміщення товарів», «Рекламації», «Переоцінки товару»;
• проводити вивантаження інформації про переоцінках товарів в файл csv;
• впровадити розроблені звіти: Звіт за виданими картками, Статистика по чеках ККМ.
Крім того додатково реалізована дуже важлива для нас функція, а саме, інформаційна система побудована з окремих незалежних баз даних з налаштованими системами обміну. Це пов'язано з тим, що на окремих точках можуть існувати проблеми з підключенням до центрального серверу, і для забезпечення безперебійного процесу роботи, бази даних повинні бути незалежними.
В процесі адаптації і впровадження програми було проведено якісне навчання наших співробітників.
Компанією КУБ був оформлений платний договір 1С:ІТС. Здійснювалося консультування з методичних та технічних питань роботи з програмою, надаються інші консультаційні послуги.
Комплексна автоматизована система прийнята в промислову експлуатацію і успішно експлуатується із квітня 2021 року. Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 2.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 30.04.2021

Загальна кількість автоматизованих робочих місць 2
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") - 4
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 4
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 4
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") - Скоріше так
Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) платний договір ІТС

Директор ТОВ «ЦЦЦ Україна» _____________________ Кінаш М.А.


М.П. Дата підписання 15.09.2021 р.

Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
4
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
директор Кінаш М.А.
15.09.2021