Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торгівлею
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
      • Податковий облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Облік невідфактурованих поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
      • ABC/XYZ аналіз запасів
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання
  • Галузева специфіка >
    • Планування та організація громадського харчування

Впроваджено в:

  • ОАО "БАЗИС"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 400
  • Чернігів
  • 01.03.2010

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 90
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 75
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Вариант работы: клиент-сервер. Общее количество автоматизированных рабочих мест: 90 Среднее число одновременных подключений к базе: 75 Среднее количество подключений к базе в день: 80 Количество вводимых документов в день: 575 заказов, 1115 расходных накладных, 510 налоговых накладных, 200 сводных заказов, 40 рейсов, 70 перемещений, 40 поступлений, и т.д. Количество справочников: 98 Количество отчетов: 128 Среднее число строк в одном документе: 20 Объем информационной базы на момент описания: 33792 Мб

Підтвердження:

  • Є відгук замовника