Впровадження ПП "BAS Управління торгівлею" у ТОВ "КАБІМЕД ЛАБ"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Директору
ТОВ «Центр програмного забезпечення СОФТКОМ»
Бобровському О.В.




Відгук
за результатами співпраці з ТОВ «Центр програмного забезпечення СОФТКОМ»

Сфера діяльності ТОВ "КАБІМЕД ЛАБ" - Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

Для вирішення завдань бухгалтерського обліку виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити їх.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті був зроблений вибір на користь ПП «BAS Управління торгівлею» в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань.
Ми провели пошук партнера, який максимально відповідав вимогам по впровадженню такої системи і зупинили свій вибір на компанії СОФТКОМ, де і був придбаний даний програмний продукт.
Фахівці компанії СОФТКОМ здійснили доставку і установку продукту, були роз'яснені правила інформаційно-технологічного супроводу програми.
Завдяки ПП «BAS Управління торгівлею» на підприємстві були автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Управління складськими запасами
• Комплектація і разукомплектація ТМЦ
• Аналіз запасів ABC / XYZ
• Підключення складського обладнання
• Оформлення замовлень покупців
• Розрахунок нормативної собівартості замовлень
• Ціноутворення, прайс-листи
• Аналіз продажів ABC / XYZ
• Планування продажів
• Облік продажів ТМЦ
• Формування графіка надходження оплати
• Взаєморозрахунки з покупцями
• Групова торгівля
• Комісійна торгівля
• Роздрібна торгівля
• Підключення торгового обладнання

Автоматизовано 1 робоче місце.

Співробітники компанії СОФТКОМ провели експрес-навчання по роботі з програмою, що дозволило швидко освоїти новий продукт і відразу приступити до роботи.
В результаті установки «BAS Управління торгівлею» ми отримали своєчасну подачу звітності для бухгалтера і контроль ведення справ для директора організації.
Висловлюємо подяку співробітникам ТОВ «Центр програмного забезпечення СОФТКОМ» за проведену компетентну роботу.
Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:
Дата введення ПП в промислову експлуатацію 17.09.2021
Відповідність потребам організації (де «5» - «в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості»)
Зручність роботи з програмою (де «5» - «працювати з програмою легко і комфортно»)
Оцінка якості виконавця (де «5» - «роботою партнера дуже задоволений»)

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче):
Так
Скоріше так
Скоріше ні
Ні



П.І.Б _________________ Підпис_________________

17.10.2021 Печать


Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Куліш Н.Ю директор
17.10.2021