Програмний продукт "BAS Комплексне управління паливним підприємством" призначений для ведення фінансового та управлінського обліку в організаціях, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею паливом, що мають роздрібні магазини при автозаправному комплексі (АЗК), а також кафе і/або ресторани на території АЗК. Рішення дозволяє автоматизувати господарські операції з паливом, паливними картами і талонами відповідно до вимог законодавства, а також автоматизувати процес обліку закупівель і продажів супутніх товарів для мережі АЗК. Також рішення включає блок автоматизації нафтобаз. Звіти надають користувачеві можливість відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту, будувати регламентовану і фінансову звітність.
Продукт "BAS Комплексне управління паливним підприємством" включає в себе наступні підсистеми:
• Облік палива і облік акцизу на паливо.
• Облік палива на нафтобазі.
• Облік паливних талонів.
• Платіжна підсистема.
• Центральне замовлення для супутніх товарів.
ОБЛІК ПАЛИВА І ОБЛІК АКЦИЗУ НА ПАЛИВО
У продукті реалізована можливість обліку акцизного податку на паливо відповідно до вимог законодавства України.
Облік ведеться в розрізі акцизних місць зберігання, враховується щільність партії для перерахунку тон в літри, облік палива в літрах при 15°С для виписки акцизних накладних.
Функціональні можливості рішення дозволять скоротити час користувачів на виписку акцизних накладних за рахунок інструментів введення на підставі документів надходження/реалізації, а також з допомогою групової обробки.
Реалізовано автоматичне формування найбільш затребуваних регламентованих форм документів і звітів
Основні інноваційні рішення:
• Облік палива приведеного при 15°С:
• Ведення обліку палива в розрізі фактичних даних (кг, щільності, літрів) і при 15°С (кг, щільності, літрів).
• Ведення обліку палива з урахуванням партійності в розрізі щільності, що дозволяє робити надходження кількох однакових номенклатур, з різною щільністю при 15°С і враховувати по ним залишки.
• Підбір щільності при 15°С, як автоматичним, якщо в обліку тільки одна щільність на одну партію, так і ручним вибором зі списку.
• Акцизні накладні:
• Автоматичне створення акцизних накладних на підставі надходження, реалізації та переміщення палива.
• Автоматичне створення декількох акцизних накладних на підставі одного документа для кожного окремого акцизного місця зберігання.
• Контроль акцизних накладних, попередньо створених на підставі документів.
• Реалізовано додаткове поле для внесення коду УКТЗЕД для акцизної та податкових накладних.
• Реалізовано окреме формування вхідних та вихідних акцизних накладних за допомогою обробок.
• Реалізоване групове вивантаження акцизних накладних через файл обміну XML.
• Безшовний обмін акцизними накладними з "FREDO Звіт" (запланована реалізація).
• Облік паливного акцизу в документах надходження і реалізації:
• Відображення надходження та реалізації в розрізі акцизних міст зберігання ;
• Реалізовано імпортні операції з урахуванням акцизу на паливо;
• Легке формування серій для партій підакцизних товарів за шаблоном;
• Можливість формувати переміщення зі збереженням даних з надходження товару;
• Можливість формувати документи "Реалізації товарів та послуг" (РТУ) зі збереженням даних з надходження товару;
• Додано блок додаткових даних в документі РТУ для акцизної накладної;
• Можливість внесення коду УКТЗЕД для всіх документів руху Акцизного палива.
• Регламентовані друковані форми і звіти:
• Друкована форма документа Товаро-транспортна накладна на паливо і друк Форма № 1-ТТН (нафтопродукт).
• Друкована форма видаткової накладної на паливо і Реєстр кодів УКТЗЕД та номерів ВМД в накладній.
• Реалізовано механізм створення довідки зі зведеними даними за добу і її вивантаження через файл обміну XML.
• Додаток 1до декларації акцизного податку з вивантаження через файл обміну XML.
• Реалізовано документ коригування акцизної накладної, з вивантаження через файл обміну XML.
• Звітність:
• Відомість по партіям підакцизних товарів.
• Вхідний та Вихідний акциз.
• Залишки по акцизним місцям зберігання.
ОБЛІК ПАЛИВА НА НАФТОБАЗІ
Програмний продукт дозволяє в комплексі автоматизувати облік палива на нафтобазах за основними напрямками руху палива: залізничне та транспортне. При цьому по залізничному напрямку облік палива ведеться в розрізі цистерн, а по автотранспортному – в розрізі автоцистерн, контейнерів та причепів. На самій нафтобазі аналітичний облік палива ведеться по резервуарам.
Основні інноваційні рішення:
• Облік надходжень по нафтобазі (залізниця , автотранспорт).
• Залізнична накладна.
• Облік нафтобази по резервуарах з можливістю обліку мертвих залишків.
• Контроль роботи змін нафтобази.
• Облік руху залізничних цистерн (в розрізі цистерн).
• Транспортна накладна з можливістю формування витрат палива як на АЗС, так і клієнту (Переміщення, Реалізація).
• Заміри резервуарів (Акти списання та оприбуткування).
• Контрольні заміри.
• Звітність:
• Аналіз залишків нафтопродуктів в цистернах.
• Аналіз надходжень ПММ від постачальників.
• Аналіз розбіжності даних контрольних замірів та даних зливу.
• Аналітична довідка по залізничній накладній.
• Відвантаження ПММ по нафтобазі.
• Відомість Вагон-Цистерн злитих на нафтобазі.
• Звіт за зміну.
• Та інше.
ОБЛІК ПАЛИВНИХ ТАЛОНІВ
Даний функціональний блок рішення дозволяє автоматизувати весь цикл продажу паливних талонів. Реалізована можливість роботи як з власними талонами, так і талонами міжемітентів.
Кожен етап руху талонів маркірується статусами, шо дозволяє відстежувати кількість талонів на тому чи іншому етапі їх життєвого циклу.
Основні інноваційні рішення:
• Емісія талонів.
• Реалізація талонів.
• Повернення талонів.
• Блокування талонів.
• Погашення талонів.
• Звітність:
• Аналіз продаж талонів.
• Аналіз статусів талонів.
ПЛАТІЖНА СИСТЕМА
Програмний продукт дозволяє автоматизувати продаж палива за допомогою платіжних карт. Передбачено облік літрових і грошових "гаманців".
Для зручності управління платіжними картами розроблений спеціальний робочий стіл.
Основні інноваційні рішення:
• Облік руху за платіжними картками.
• Поповнення карткових рахунків клієнтів
• Реалізація за платіжними картками.
• Погашення за платіжними картками.
• Звітність: Рух та залишки за платіжними картками.
ЦЕНТРАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ
Функціональний блок, який дозволяє управляти залишками, рухами і закупівлями супутнього товару в мережі АЗС.
Користувач може налаштувати правила роботи з постачальниками, умови поставок, мінімальний і максимальний залишки товарів на АЗС, сезонні коливання, що в результаті дозволить автоматично формувати замовлення постачальникам з урахуванням всіх необхідних параметрів.
За допомогою функціональності "Центрального замовлення" бізнес може уникнути залежування не ходового товару, завжди мати на торговій точці найбільш популярні позиції, аналізувати динаміку продажів за групами товарів, прогнозувати потребу товарного асортименту.
Основні інноваційні рішення:
• Контроль взаємин з с постачальниками.
• Мінімізація залишків на складах.
• Аналіз надійності роботи з постачальниками.
• Платіжний календар на відстрочку платежу за реалізацію товарів.
• Формування замовлень з урахуванням таких параметрів, як коефіцієнт сезонності, продажу за період, залишки мін/макс.
• Звітність:
• Залишки без продажів за період.
• Звіт по накладним надходження та по накладним на повернення.
• Звіт по відхиленнями в надходженні.
• Специфікації постачальників.
Прикладне рішення є захищеним і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем,
має захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Сервісне обслуговування прикладного рішення "BAS Комплексне управління паливним підприємством" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 2-ї категорії.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
• за телефонами: +380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45,
• електронною поштою:
hotline@bas-soft.eu.
Підтримка в частині конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" здійснюється компанією "ВІ-КОД" з 09:00 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
• за телефоном: +380 (44) 233-66-20;
• електронною поштою:
support@wecode.com.ua;
• система електронної комунікації "Skype": We.Code.