Автоматизація на базі ПП "BAS Бухгалтерія КОРП" в ТзОВ "Автосвіт"
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Бухгалтерія КОРП
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Автотранспорт
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів 
- Розрахунок зарплати 
- Облік робочого часу 
- Підготовка регламентованої звітності 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Дистанційне навчання користувачів 
Роботи з адаптації:
                        Адаптація типового рішення стосувалась автоматизації перевезень: 
- розробка шляхових листів для пасажирських первезень, 
- доопрацювання функціоналу в частині розрахунку заробітної плати водіїв - розрахунок ЗП водіїв згідно із шляховими листами
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Впроваджено в:
                    
                                                    - ТзОВ "Автосвіт"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 110
- Рава-Руська
- 01.07.2021
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 6
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 6
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Кількість довідників - 25, видів документів - 15, регістрів - 30, звітів - 25;
Кількість документів, що вводяться, в день - 84;
Середня кількість рядків в одному документі - 12;
Об'єм інформаційної бази (Мб) на момент опису - 2765 Мб
                    
                                            Підтвердження: