Покращення продажів для "ЦЦЦ Україна" за допомогою програми "BAS Роздрібна торгівля"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук про автоматизацію обліку діяльності на новій торговій точці компанії ТОВ "ЦЦЦ Україна" за допомогою програмного забезпечення "BAS Роздрібна торгівля"

Магазини CCC є одними з найбільше впізнаваних взуттєвих магазинів в Польщі. Продажі в CCC базуються на принципі «house of brands» і пов'язані з продажем різних марок взуття під одним дахом. Продаж взуття проводиться як під власними торговими марками (Lasocki, Clara Barson), так і інших брендів.
На додаток до широкого асортименту жіночого взуття, CCC пропонує унікальний дизайн чоловічого взуття, і не забуває про маленьких клієнтів, а кожного нового сезону магазини ССС пропонують широкий асортимент жіночих сумок.
Магазини CCC розташовані в великих і середніх містах по всій Польщі та країнах Європи і нараховують понад 400 магазинів. У 2018 році компанія почала масштабне входження на ринки України.
У зв'язку з розширенням торгової мережі керівники нашого підприємства провели роботу по оцінці ситуації на ринку роздрібних продажів, і прийняли рішення про автоматизацію торговельних точок. Здійснювати таку автоматизацію керівництво ТОВ «ЦЦЦ Україна» довірило компанії ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ). Компанія - впроваджувач порекомендувала в якості найбільш оптимального програмного рішення, впровадити програмний продукт " Роздріб для України" і доопрацювати його під специфіку нашого підприємства.
Перед фахівцями КУБ були поставлені наступні завдання:
• оптимізація управління продажами,
• оперативний облік залишків товарів на торгових точках,
• доробка інтерфейсу робочого місця касира під потреби замовника,
• впровадження механізмів надання знижок,
• розробка інтерфейсів для обмежених прав (старшого продавця і продавця касира),
• вдосконалення механізмів заповнення ПКО та ВКО.
Під час впровадження програмного продукту, виникали уточнення і зауваження, які були враховані.
Проведено роботи по адаптації:
• Доопрацювання інтерфейсу РМК під споживання замовника;
• Розробка механізмів надання знижок;
• Розробка інтерфейсів для обмеження прав (Старшого продавця та продавця касира);
• Удосконалення механізмів Заповнення ПКО та ВКО;
• Розробка касової книги;
• Розробка ОБРОБКИ по створенню користувача;
• Розробка ОБРОБКИ по автоматизації створення інформаційних карт;
• Розробка друк форм: Пакет документів на повернення, Переміщення товарів, Рекламації, Переоцінкі товару;
• Розробка вивантаження переоцінкі товарів в файл csv;
• Удосконалення довідніків, зокркма Довідника Номенклатура, создание підлеглих довідників;
• Удосконалення, зміна механізмім окремий документів;
• Розробка звітів: Звіт по виданих картах, Статистика по чеках ККМ, Реєстрація індівідуальніх продажів по продавцях, Завантаження зовнішнього файлу в документ Перерахунок товарів, Обробка формирование Пересорту на підставі перерахунку товарів.
Допрацьована компанією КУБ автоматизована система обліку і оптимізовані, в результаті автоматизації, бізнес-процеси, дозволили повністю реалізувати поставлені цілі, зокрема:
• удосконалення обліку запасів в торгових точках,
• проведення різного виду акцій і рекламних заходів,
• оптимізації робочих місць касира і старшого касира,
• максимально автоматизований процес заповнення ПКО та ВКО,
• впроваджена розроблена технологія обробки по створенню користувача,
• впроваджено технологію по автоматизації створення інформаційних карт.
Розроблена фахівцями КУБ автоматизована система дозволила нам:
• проводити контроль залишків, аналізувати продажі в цілому;
• надавати інформацію для консолідації, виконувати групові обробки документів;
• формувати звіти за цінами і знижкам;
• оперативно отримувати детальну інформацію, для створення звітності для керівництва;
• автоматизувати друк форм «Пакет документів на повернення», «Переміщення товарів», «Рекламації», «Переоцінки товару»;
• проводити вивантаження інформації про переоцінках товарів в файл csv;
• впровадити розроблені звіти: Звіт за виданими картками, Статистика по чеках ККМ.
Крім того додатково реалізована дуже важлива для нас функція, а саме, інформаційна система побудована з окремих незалежних баз даних з налаштованими системами обміну. Це пов'язано з тим, що на окремих точках можуть існувати проблеми з підключенням до центрального серверу, і для забезпечення безперебійного процесу роботи, бази даних повинні бути незалежними.
В процесі адаптації і впровадження програми було проведено якісне навчання наших співробітників.
Компанією КУБ був оформлений платний договір 1С:ІТС. Здійснювалося консультування з методичних та технічних питань роботи з програмою, надаються інші консультаційні послуги.
Комплексна автоматизована система прийнята в промислову експлуатацію і успішно експлуатується із червня 2021 року. Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 1.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 29.10.2021

Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") - 4
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 4
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 4
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні")- Скоріше так
Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) платний договір ІТС

Директор ТОВ «ЦЦЦ Україна» _____________________ Кінаш М.А.


М.П. Дата підписання 25.11.2021 р.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
4
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
директор Кінаш М.А.
25.11.2021