Відгук
Відгук по впровадженню компанії ТзОВ "Аркада-Х" ПЗ "BAS Бухгалтерія ПРОФ"
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Аркада-Х" - оператор зв'язку, який успiшно працює на ринку м. Львова та Львiвської областi, надаючи повний комплекс сучасних телекомунiкацiйних послуг:
мiсцевого, мiжмiського i мiжнародного телефонного зв'язку з широким вибором додаткових послуг;
широкополосного доступу до мережi Iнтернет за технологiєю ADSL та FTTB;
передачi даних;
створення корпоративних та вiртуальних мереж зв'язку;
проектування i телефонiзацiї всiх типiв промислового i соцiально-побутового будiвництва, бiзнес-центрiв та офiсних примiщень "пiд ключ".
Компанія створила власну телекомунiкацiйну мережу, яка збудована на основi волоконно-оптичних лiнiй зв'язку та сучасного обладнання. Активний розвиток i удосконалення цiєї мережi, а також впровадження новiтнiх технологiй дає нам можливiсть надавати найсучаснiшi послуги та постiйно збiльшувати абонентську базу.
Мета компанiї ТОВ "Аркада-Х " - забезпечити клiєнтiв надiйними, якiсними та доступними телекомунiкацiйними послугами. Для нас важливо, щоб нашi клiєнти були задоволенi нашими послугами. Прагнення врахувати всi потреби сучасного дiлового та приватного життя, професiйна команда, цiлодобовий монiторинг та пiдтримка, гнучка цiнова полiтика та система знижок забезпечують надiйну та комфортну спiвпрацю.
Прiоритетами розвитку компанiї є:
розвиток транспортної мережi;
впровадження найсучаснiших телекомунiкацiйних технологiй;
динамiчне розширення абонентської мережi;
орiєнтацiя на потреби та покращення якостi обслуговування клiєнтiв;
розширення спектру послуг.
За час ведення діяльності, наша компанія підтвердила свій високий професійний статус, компетентність у вирішенні поставлених завдань, забезпечуючи гнучкий підхід до потреб замовників, високу оперативність та надійність.
Цілі автоматизація були позначені так:
• Адаптація обліку замовлень для потреб підприємства;
• Нові звітні форми, що враховують специфіку підприємства;
• Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
• Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
• Автоматизувати і, як наслідок, підвищити якість бухгалтерського і податкового обліку.
Для вирішення поставлених завдань ми звернулися в компанію ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), яку наші контрагенти, характеризували, як компанію яка професійно справляється з поставленими завданнями.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Консультації щодо вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу;
• Продаж обраних програмних продуктів;
• Доставка програмних продуктів до офісу;
• Встановлення програмного забезпечення на комп'ютери;
• Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи;
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів;
• Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації);
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів;
• Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку обліку;
• Перенесення даних із попередніх систем автоматизації.
Автоматизовані ділянки обліку:
банк і каса;
розрахунки з контрагентами;
товарно-матеріальні цінності;
торгівельні операції;
розрахунок зарплати та кадровий облік;
регламентована звітність;
управлінський облік;
Основні засоби;
Завершення періоду
Управлінський облік та розрахунок собівартості методом ABC
Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства
Кадровий облік
Розрахунок зарплати
Облік робочого часу
Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
Управління складськими запасами
Комплектація та розукомплектація ТМЦ
Взаєморозрахунки з покупцями
Гуртова торгівля
Роздрібна торгівля
Облік власного транспорту
Облік договорів
Облік приходу ТМЦ
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік витрат за виробництво
Розрахунок нормативної собівартості
Розрахунок фактичної собівартості
Облік основних засобів, розрахунок амортизації
Облік послуг виробничого характеру
Облік спецодягу та спецоснащення
Облік виробничих замовлень
Автоматизовано 5 робочих місць.
Дата введення програмного продукту в промислову експлуатацію - листопад 2018 року.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 23.11.2018
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 5
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") 5
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") так
Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) платний договір ІТС
Головний бухгалтер ТзОВ «Аркада-Х»_____________________ Черненко Л.В.
М.П. Дата підписання 30.12.2021
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Головний бухгалтер Черненко Л.В.
30.12.2021