Впровадження ERP-системи ("BAS ERP") для ПАТ "СОЛДІ І КО"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- Група компаній А4, Київ, тел.: (044) 393-4107 , https://a4.com.ua/ , Постнікова Олена Віталіївна.
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Аналіз даних і прогнозування
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Документообіг (ECM) >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Комісійна торгівля
- Підключення торгового обладнання
- Транспорт >
- Диспетчеризація вантажоперевезень
- Облік власного транспорту
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
- Автоматизація бізнес-процесів
- Галузева специфіка >
- Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
- Планування з урахуванням галузевої специфіки
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
- Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
Роботи з адаптації:
На базі конфігурації "BAS ERP" автоматизовано наступні ділянки обліку:
• Управління продажами;
• Управління закупівлями;
• Управління ордерними складами, що дозволяє виконання процесів окремо комірниками та бухгалтерією;
• Управління виробництвом;
• Управління фінансами, бухгалтерський та податковий облік.
В рамках проекту було розроблено нові рішення для "BAS ERP" для підтримки важливих бізнес-процесів компанії "СОЛДІ І КО":
• Підсистема «Управління цінами», яка включає в себе планування продажних цін на основі багатофакторного аналізу. Зокрема, аналіз використовує історію та планові зміни закупівельних цін, обсяги продажу, поточні залишки, вплив курсів валют та додаткових витрат. Підсистема є механізм контролю цін в оптовій та роздрібній торгівлі та впливає на формування прайсів та знижок. Підсистема інтегрована з МSExcel для використання його можливостей при розрахунках;
• Механізми окремого розрахунку бухгалтерської та управлінської собівартості товарів;
• Підсистема планування закупівлі з урахуванням поточних та вже замовлених товарів та матеріалів,їхніх залишків, а також поточних потреб;
• Інтелектуальна система обробки банківських виписок, яка обробляє 1000+ платежів щодня в автоматичному режимі.
Окремої уваги заслуговує персональний мобільний додаток, який розроблено виконавцем під вимоги компанії. На планшетах в цьому додатку працює понад 50 користувачів. Важливо, що він не потребує постійного доступу мережі Інтернет. В додатку щоденно обробляється понад 500 замовлень покупців, де середня з кількість документорядків складає 50+. Мобільні робочі місця використовують торгові представники, що працюють у клієнтів. Мобільний додаток реалізовує функції:
• Робота з клієнтами, їхніми торговими точками та контактною інформацією;
• Приймання замовлень клієнтів;
• Оперативне виставлення рахунків та контроль виконання замовлень, відправка рахунків, прайсів та звітів у Viber або інший месенджер;
• Обробка претензій;
• Отримання актуальних залишків та цін з бази даних;
• Контроль залишків у клієнтів з фото фіксацією;
• Отримання плану продажу;
• Отримання та виконання оперативних завдань, що видані працівнику;
• Корзина замовлень;
• Обмін файловою інформацією.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Додаткова інформація:
ПАТ "СОЛДІ І КО" (SOLDI & CO, Joint Stock Company) – це виробничо-комерційне підприємство, яке засноване в 1995 році і спеціалізується на поставках кріпильних виробів, будівельної хімії власного виробництва та виробництва відомих світових фірм. Лідер на ринку кріпильних матеріалів та власник 12 торгівельних марок, зокрема, METALVIS - це торгова марка, що поєднує найширший в Україні спектр кріпильних виробів з 1995 року. Постачальниками є понад 50 підприємств-виробників з 10 країн Європи та Азії.
В кінці 2017 року для підвищення ефективності роботи, а також для більш точного обліку виробництва, керівництвом компанії замовника було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації "BAS ERP". В якості виконавця було обрано компанію група компаній «А4».
На початку 2018 року було сформовано 2 проектні команди. Замовник на проект виділів менеджера проекту, власний ІТ-департамент, а також по одному бізнес-експерту по кожній функціональній області. Наша компанія на проект виділила менеджера проекту, сертифікованих бізнес-аналітиків ("BAS ERP"), функціонального архітектора та інженерів-програмістів.
В період дослідної експлуатації підтримка системи і користувачів виконувалася двома командами – бізнес-аналітиками та інженерами-програмістами, і ІТ-департаментом компанії замовника. Не зважаючи на карантинні обмеження в період проекту, це не вплинуло на результат праці двох команд.
Починаючи з 2019 року на протязі двох років, були введені в експлуатацію 11 філій компанії. В січні 2021 року ERP-система була успішно запущена в промислову експлуатацію в головному офісі. На базі конфігурації "BAS ERP" автоматизовано наступні ділянки обліку:
• Управління продажами;
• Управління закупівлями;
• Управління ордерними складами, що дозволяє виконання процесів окремо комірниками та бухгалтерією;
• Управління виробництвом;
• Управління фінансами, бухгалтерський та податковий облік.
В рамках проекту було розроблено нові рішення для "BAS ERP" для підтримки важливих бізнес-процесів компанії "СОЛДІ І КО":
• Підсистема «Управління цінами», яка включає в себе планування продажних цін на основі багатофакторного аналізу. Зокрема, аналіз використовує історію та планові зміни закупівельних цін, обсяги продажу, поточні залишки, вплив курсів валют та додаткових витрат.;
• Механізми окремого розрахунку бухгалтерської та управлінської собівартості товарів;
• Підсистема планування закупівлі з урахуванням поточних та вже замовлених товарів та матеріалів;
• Інтелектуальна система обробки банківських виписок, яка обробляє 1000+ платежів щодня в автоматичному режимі.
Окремої уваги заслуговує персональний мобільний додаток, який розроблено під вимоги компанії. На планшетах в цьому додатку працює понад 50 користувачів. Важливо, що він не потребує постійного доступу мережі Інтернет. В додатку щоденно обробляється понад 500 замовлень покупців, де середня з кількість документорядків складає 50+. Мобільні робочі місця використовують торгові представники, що працюють у клієнтів. Мобільний додаток реалізовує функції:
• Робота з клієнтами, їхніми торговими точками та контактною інформацією;
• Приймання замовлень клієнтів;
• Оперативне виставлення рахунків та контроль виконання замовлень, відправка рахунків, прайсів та звітів у Viber або інший месенджер;
• Обробка претензій;
• Отримання актуальних залишків та цін з бази даних;
• Контроль залишків у клієнтів з фото фіксацією;
• Отримання плану продажу;
• Отримання та виконання оперативних завдань, що видані працівнику;
• Корзина замовлень;
• Обмін файловою інформацією.
Абсолютний результат впровадження:
• Контроль за станом торгової діяльності на філіях (ціновою політикою, обігом, асортиментом) за допомогою обмежень та контролю с боку системи, а також звітів;
• Ведення єдиної бази для отримання оперативної інформації он-лайн, завдяки якій, швидкість отримання даних зросла в кілька разів, порівняно з попередньою системою;
• Безпечна ІТ інфраструктура на базі CentOS та PostgreSQL;
• Інтеграція із іншими спеціалізованими системами компанії - WMS, Інтернет магазин, кабінет покупця;
• Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
• Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів і споживання матеріалів;
• Планування закупівель та управління цінами;
• Оптимізація руху матеріалів і мінімізація складських залишків;
• Оптимізація документообігу компанії;
• Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
• Організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві в рамках єдиної системи "BAS ERP".
В подальшому планується використання впровадженої функціональності, та її розширення в разі виникнення потреб.
Впроваджено в:
- ПАТ "СОЛДІ І КО"
- ПАТ "СОЛДІ І КО" (SOLDI & CO, Joint Stock Company) – це виробничо-комерційне підприємство, яке засноване в 1995 році і спеціалізується на поставках кріпильних виробів, будівельної хімії власного виробництва та виробництва відомих світових фірм. Лідер на ринку кріпильних матеріалів та власник 12 торгівельних марок.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 725
- Київ
- 31.12.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 370
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 370
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних PostgreSQL)
Підтвердження: