Автоматизація облікових ділянок за допомогою "BAS Комплексне управління підприємством" для ТзОВ "Едвантіс"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук про автоматизацію облікових ділянок за допомогою "BAS Комплексне управління підприємством" для ТзОВ "Едвантіс Софтвер"
Основний вид діяльності ТзОВ "Едвантіс" є оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність. Мета Edvantis — допомогти нашим клієнтам досягти більшого за допомогою розробки програмного забезпечення як послуги.
Ми є зрілим постачальником з нашою штаб-квартирою в Берліні, Німеччина, і нашими центрами розвитку у Львові (Україна), та Вроцлаві (Польща).
Основні послуги:
• Виконавчий ІТ-консультант
• ІТ-консалтинг
• Інженерія: програмне та апаратне забезпечення
• Спроможність: керована команда та збільшення персоналу
• Аутсорсинг бізнес-процесів
В якості партнера по автоматизації ми вибрали компанію ТОВ «Комплексне управління бізнес-процесами» (далі - КУБ), з високою якістю послуг, що надаються і проектним
досвідом на різних підприємствах.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Консультації щодо вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
• Продаж вибраних програмних продуктів
• Встановлення програмного забезпечення на комп'ютери замовника
• Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
• Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
• Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
• Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку обліку
• Введення початкових залишків / допомога при введенні початкових залишків
Роботи з адаптації типового рішення:
1. Вдосконалено функціонал формування табелю.
2. Модифіковано нарахування ЗП. На підставі типового функціоналу розроблено функціонал нарахування винагороди ФОП , та обчислення і сплата єдиного податку та ЄСВ.
3. Реалізовано автоматичне заповнення документів реалізації на підставі відпрацьованого часу працівників.
4. Розроблено та автоматизовано заповнення друк форм ADDITIONAL REPORTING , INVOICE, INVOICE_Україна.
5. Доопрацьовано підситему Казначейство в частині виплат по авансових звітах.
6. Налаштовано підсистему бюджетування доходів та витрат у розрізі проектів
Автоматизовані ділянки обліку:
 Банк та каса
 Розрахунки з контрагентами
 Товарно-матеріальні цінності
 Торгові операції
 Виробничі операції
 Основні засоби
 Нематеріальні активи
 Розрахунок зарплати та кадровий облік
 Завершення періоду
 Регламентована звітність
 Податковий облік
 Бюджетування, фінансове планування
 Фінансовий аналіз
 Управлінський облік та розрахунок собівартості методом ABC
 Управління грошима (казначейство)
 Управлінський облік
 Кадровий облік
 Розрахунок зарплати
 Облік робочого часу
 Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів

На даний момент ми співпрацюємо з КУБ в області технологічно — консультаційного супроводу , оформлено договір ІТС.
Автоматизовано 15 робочих місць.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 31.12.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 15
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") 5
Оцініть якість роботи партнера (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") так
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) платний договір ІТС

Директо𬬠ТзОВ "Едвантіс Софтвер" Олійник О.Я.
М.П. Дата підписання 28.10.2022

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
директор Олійник О.Я.
28.10.2022