Автоматизація бізнес процесів на базі BAS "Комплексне управління паливним підприємством" для ТОВ «Актив Нафта Плюс»

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Комплексне управління паливним підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Нафтопродукти, ПММ та хімічні речовини
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Інші функції
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Навчання персоналу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Роздрібна торгівля
    • Транспорт >
      • Планування витрат паливно мастильних матеріалів (ПММ)
  • Галузева специфіка >
    • Облік акцизів
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Інші реалізовані можливості:

Налаштування інтеграційних процессів: • ND-Datecs • Клієнт-банк (2 банки) • M.E.doc.

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Автоматизуються такі бізнес-процеси:
• Управління закупками;
• Управління продажами;
• Роздрібні продажі;
• Акциз на паливо;
• Робота з клієнтами та поставниками;
• Облік продаж по паливним карткам;
• Інтеграція зі сторонніми системами ND (карти, лояльність);
• Інтеграція з клієнт-банком
• Інтеграція з M.E.doc.
• Кадровий облік;
• Облік заробітної плати.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

• Впровадження сучасної системи обліку для забезпечення автоматизації документообігу підприємства під час здійснення господарських операцій з пальним, паливними картками та талонами відповідно до вимог законодавства (передбачене впровадження нової облікової Системи - «BAS: Комплексне управління паливним підприємством (КУПП)»);
• Автоматизування процесів міграції залишків та НДІ з історичної Системи до нової;
• Реалізування повноцінного оперативного обліку в межах облікової Системи BAS КУПП;
• Реалізування обміну даними між програмним комплексом «ND» та обліковою системою BAS КУПП;
• Навчання користувачів Замовника ведення обліку та як використовувати весь розширений функціонал у новій Системі BAS КУПП.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Актив Нафта Плюс»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10
  • Вишгород
  • 30.06.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 7
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 7
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)