Автоматизація обліку для Погребняк В.С. СПД ФО на основі "BAS Управління торгівлею"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук про впровадження ПЗ "BAS Управління торгівлею" для Погребняк В.С. СПД ФО

ФОП ПОГРЕБНЯК ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ займається роздрібною торгівлею текстильними товарами у спеціалізованих магазинах. Також здійснюють оздоблення текстильних виробів, виготовляють верхній одяг та друкування іншої продукції.
Основним пріоритетом є якість товару, доступна ціна та зручні умови співпраці.
Необхідність впровадження нового програмного продукту була викликана потребою в системі, призначеної для автоматизації бухгалтерського і управлінського обліку, включаючи підготовку регламентованої звітності.
Цілі автоматизація були позначені так:
- Адаптація бухгалтерського обліку під потреби підприємства;
- Оперативне управління грошовими потоками, аналіз даних;
- Спрощення взаємодія всіх співробітників компанії;
- Автоматизація і, як наслідок, підвищення якості бухгалтерського і податкового обліку.

У якості партнера по автоматизації ми вибрали компанію ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), з високою якістю послуг, що надаються і проектним досвідом на різних підприємствах.
Фахівцями компанії КУБ проведено роботи з аналізу наших вимог та встановлення програмного продукту “BAS Управління торгівлею”, а також виконано:
• Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу
• Продаж обраного програмного продукту
• Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
• Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торговельного обладнання)
Автоматизовані ділянки обліку:
 банк і каса;
 розрахунки з контрагентами;
 товарно-матеріальні цінності;
 торговельні операції;
 Управлінський облік та розрахунок собівартості методом ABC;
 Взаєморозрахунки з покупцями;
 Роздрібна торгівля;
 Підключення торговельного обладнання.

На даний момент ми співпрацюємо з КУБ в області технологічно — консультаційного супроводу , оформлено договір ІТС.
Автоматизовано 1 робоче місце.



Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 01.12.2021
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 1
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") 5
Оцініть якість роботи партнера (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") 5
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні") так
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) платний договір ІТС


Директор _____________________ Погребняк Вадим Станіславович



М.П. Дата підписання 09.02.2022

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Директор Погребняк В.С.
09.02.2022