Автоматизація оперативного обліку за допомогою BAS "Малий бізнес" в компанії "ПЕРША ДНІПРОВСЬКА КУЗНЯ "БАСТІОН"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЬЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ

Відгук про впровадження оперативного обліку в компанії "ПЕРША ДНІПРОВСЬКА КУЗНЯ "БАСТІОН" за допомогою програмного забезпечення BAS «Малий бізнес»

Кузня "Бастіон" представлена на промисловому ринку України вже понад 20 років і має у своєму арсеналі все необхідне, щоб виконувати замовлення будь-якої складності та масштабу якісно та точно у термін.
Про компанію:
• Ми вже виконали понад дев'ять тисяч проектів та обробили понад 10000 тонн металу.
• Власний конструкторський відділ. Наші спеціалісти самостійно можуть розробити креслення конструкції, правильно розрахувати її вагу, навантаження на кожен елемент.
• Кваліфіковані робітники. У нас працюють тільки майстри високої кваліфікації, які мають досвід і талант, роблять свою роботу з душею і в точній відповідності до задуму.
• Професійне встаткування. Сучасне професійне обладнання дозволяє досягти високої швидкості та точності в роботі.
• Власні виробничі приміщення. Ми надаємо повний спектр послуг з виготовлення виробів із металу, починаючи від розробки креслення та закінчуючи фарбуванням готового виробу.
• Персональний підхід. Ми готові втілити будь-який ваш проект та ідею. Наші фахівці обов'язково підберуть найкраще рішення та врахують усі ваші побажання.
• Гарантія високої якості робіт. За роки діяльності ми зрозуміли, що бути найкращими непросто. Ми суворо стежимо за якістю робіт та можемо його гарантувати.

Металообробка – один із основних напрямків діяльності компанії. Спектр послуг з роботи з металом: проектування кованих виробів, плазмова різка металу, рубка металу гільйотиною, гнуття металу та труб, художня ковка, порошкове фарбування, фарбування рідкими емалями.
Керівництво компанії ПДК «Бастіон» з питанням вибору програмного продукту для автоматизації бізнесу звернулося до члена САБ України ТОВ «АБ-Центр».
Після низки зустрічей та консультацій було сформульовано основні цілі створення системи автоматизації та управління:
• повна автоматизація оперативного обліку;
• усунення дублювання та неузгодження інформації;;
• об'єднання потоків даних у єдиному інформаційному просторі;
• виключити повторне введення даних;
• підвищення швидкості та ефективності роботи відділів та підприємства в цілому;
• максимально виключити ведення документації у паперовому вигляді або Excel – таблиць.

Фахівці ТОВ "АБ-Центр" провели для ключових користувачів огляд можливостей BAS «Малий бізнес» та взаємозв'язків її підсистем, після чого було ухвалено рішення про купівлю ПЗ.
Як перший етап впровадження нами було визначено що потрібне моделювання наших бізнес-процесів стосовно програмного забезпечення BAS «Малий бізнес».
В рамках проекту впровадження фахівцями було автоматизовано бізнес-процеси компанії, проведене навчання працівників та сформовані індивідуальні звіти для користувачів системи, а також налаштуванні права та доступи. Конфігурація BAS «Малий бізнес» підійшла майже повністю типова, за винятком розширення аналітики відрядних нарядів.
Підсистема повністю введена в експлуатацію у межах намічених завдань. Завдання автоматизації вирішено на належному якісному рівні завдяки функціональним можливостям продукту BAS «Малий бізнес» та досвіду співробітників компанії ТОВ «АБ-Центр». Система впроваджена у межах запланованого бюджету та термінів впровадження.
Впровадження нової підсистеми обліку допомогло контролювати, планувати виробництво, дозволило проводити аналіз найоб'ємніших завдань в обліку нашої компанії та як наслідок відслідковувати та оптимізувати тимчасові витрати та бізнес-процес закупівлі матеріалу, виробничих витрат та продажу.
Хочеться відзначити високу якість послуг, які надає компанія ТОВ «АБ-Центр», кваліфікованість команди впровадження та оперативність вирішення питань на всьому протязі проекту.

Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:


Відповідність потребам організації
(де "5" - "в інформаційній системі реалізовано всі необхідні можливості")
4

Зручність роботи з програмою
(де "5" - "працювати з програмою легко та комфортно")
5

Оцініть якість роботи члена спілки автоматизаторів бізнесу (САБ)
(де "5" - "роботою партнера дуже задоволений")
5

Рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності (відповідь з перелічених нижче):
(Так, Скоріше так, Скоріше ні, Ні)
так
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Радько О. В., Фінансовий директор
20.12.2022