Автоматизація роздрібної торгівлі у компанії "Zielinski & Rozen Perfumerie" за допомогою BAS "Малий бізнес"

Повернутись до опису впровадження
Відгук

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖИК КАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Відгук про впровадження обліку роздрібної торгівлі у компанії "Zielinski & Rozen Perfumerie" за допомогою програмного забезпечення BAS «Малий бізнес»


Zielinski & Rozen — це парфумерний дім, який народився в провулках старої Яффо в 1905 році. Історія бренду — це також історія родини. Зараз бренд очолює парфумерний алхімік та ідеолог Ерез Розен.
Багатокомпонентні та динамічні аромати Zielinski & Rozen абсолютно не схожі один на одного за змістом і навіть фізичними властивостями, вони викликають душевну прихильність, породжують власні асоціації, і їх хочеться щоразу відкривати заново, граючи образами та стилями, вибираючи настрій дня.
Кожна пляшка, підписана власноруч, відрізняється від сусідньої тезки. У світі не знайти другого подібного флакона і навіть аромату.
За два роки в України було відкрито 7 магазинів (Київ, Дніпро, Одеса, Львів, а також є інтернет-магазин).
Компанія починаючи працювати на ринку України шукала програмне забезпечення, яке налаштує роботу інтернет роздрібних та магазинів, а також відображатиме в майбутній системі закупівлі, ціноутворення (дисконти, сертифікати), складський облік та аналіз діяльності, бюджетування.
Керівництво компанії в Україні з питанням вибору програмного продукту для автоматизації бізнесу звернулося до члена САБ України ТОВ «АБ-Центр».
Після низки зустрічей та консультацій було сформульовано основні цілі створення системи автоматизації та управління:
• повна автоматизація оперативного обліку;
• сформована модель роздрібних магазинів;
• торговельне обладнання;
• навчання працівників;
• підвищення швидкості та ефективності роботи завдяки клієнт-серверному варіанту;
• максимально виключити ведення документації у паперовому вигляді або excel – таблиць.

Після проведення фахівцями «АБ-Центр» інтерв'ю з користувачами майбутньої системи та аналізу отриманої інформації, було запропоновано для автоматизації програмний продукт BAS «Малий бізнес», який має достатній функціонал для реалізації бізнес-завдань нашої компанії.
В рамках проекту впровадження фахівцями були автоматизовані усі магазини, налаштоване торговельне обладнання (ПРРО: Кашалот), проведене навчання працівників та сформовані індивідуальні звіти для користувачів системи, а також налаштуванні права та доступи. Конфігурація BAS «Малий бізнес» підійшла повністю типова, без доопрацювання.
Підсистема повністю введена в експлуатацію у межах намічених завдань. Завдання автоматизації вирішено на належному якісному рівні завдяки функціональним можливостям продукту BAS «Малий бізнес» та досвіду співробітників компанії ТОВ «АБ-Центр». Система впроваджена у межах запланованого бюджету та термінів впровадження.
Впровадження нової підсистеми обліку допомогло швидко запустити магазини та дозволило проводити аналіз найоб'ємніших завдань в обліку нашої компанії та як наслідок відслідковувати та оптимізувати тимчасові витрати та бізнес-процес закупівлі та продажу.
Хочеться відзначити високу якість послуг, які надає компанія ТОВ «АБ-Центр», кваліфікованість команди впровадження та оперативність вирішення питань на всьому протязі проекту.

Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:


Відповідність потребам організації
(де "5" - "в інформаційній системі реалізовано всі необхідні можливості")
5

Зручність роботи з програмою
(де "5" - "працювати з програмою легко та комфортно")
5

Оцініть якість роботи члена спілки автоматизаторів бізнесу (САБ)
(де "5" - "роботою партнера дуже задоволений")
5

Рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності (відповідь з перелічених нижче):
(Так, Скоріше так, Скоріше ні, Ні)
так
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Северина А.В., Економіст
20.12.2022