Автоматизація діяльності роздрібних магазинів "Лавка М'ясника"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Малий бізнес ПРОФ
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
    • Облік витрат на виробництво
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Облік продажів
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Розширення блоку "Виробництво" :
- вагові відхилення;
- Розрахунок частки вартості;
- собівартість розрубів;
- Індивідуальні печатні форми та звіти з виробництва.
Створили реєстр документів необхідних замовнику;
- Реєстрація облікової ціни в документі "Прибуткова накладна";
Адаптували складські документи:
- переміщення до отримувача без контролю від'ємних залишків;
- додали суму по документах;
- заповнення цін по середній вартості;
- печатні форми "Переміщення", "Списання";
Розширення та адаптація РМК (робочого місця касира), наприклад ієрархічні швидкі товари.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
  • Дніпро
  • 01.01.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 2
    • В режимі тонкого клієнта: 8
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Кількість довідників - 26 Види документів - 21 Кількість звітів - 22 Кількість документів, що вводяться за день - 500 Середня кількість рядків в одному документі - 4 Обсяг інформаційної бази (Мб) - 2,77 ГБ