Автоматизація оперативного обліку за допомогою BAS "Малий бізнес" в компанії ТОВ "МЕЛІСА"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЛІСА"

Автоматизація оперативного обліку в компанії ТОВ "МЕЛІСА" за допомогою програмного забезпечення BAS «Малий бізнес»

ТОВ "МЕЛІСА" представлена на ринку України вже майже 25 років. Основний напрям діяльності компанії продаж оболонки, спецій, комплексних харчових добавок, крохмаль картопляний, сироватки молочної, соєвої клітковини, триполіфосфату.
За цей час в України було відкрито три філії: Кривий Ріг, Харків, Київ.

Керівництво компанії ТОВ "МЕЛІСА" з питанням вибору програмного забезпечення для автоматизації бізнесу звернулося до члена САБ України ТОВ «АБ-Центр».
Після низки зустрічей та консультацій було сформульовано основні цілі створення системи автоматизації та управління:
• повна автоматизація оперативного обліку;
• усунення дублювання та неузгодження інформації;;
• об'єднання потоків даних у єдиному інформаційному просторі;
• виключити повторне введення даних;
• контроль залишків в складських приміщеннях;
• підвищення швидкості та ефективності роботи відділів та підприємства в цілому;
• максимально виключити ведення документації у паперовому вигляді або Excel – таблиць.

Фахівці ТОВ "АБ-Центр" провели для ключових користувачів огляд можливостей BAS «Малий бізнес» та взаємозв'язків її підсистем, після чого було ухвалено рішення про купівлю ПЗ.
Як перший етап впровадження нами було визначено що потрібне моделювання наших бізнес-процесів стосовно програмного забезпечення BAS «Малий бізнес».
Як другий - це навчання майбутніх користувачів нового програмного забезпечення в рамках їх посадових обов’язків та функцій.
Третій етап був запланований на 01.04.2021 р. перенос залишків з Excel та повноцінний старт в системі BAS «Малий бізнес».

В рамках проекту впровадження фахівцями було автоматизовано бізнес-процеси компанії, проведене навчання працівників та сформовані індивідуальні звіти для користувачів системи, а також налаштуванні права та доступи. Конфігурація BAS «Малий бізнес» підійшла типова, лише додали звичний звіт для керівників «Денний звіт».
Підсистема повністю введена в експлуатацію у межах намічених завдань. Завдання автоматизації вирішено на належному якісному рівні завдяки функціональним можливостям продукту BAS «Малий бізнес» та досвіду співробітників компанії ТОВ «АБ-Центр». Система впроваджена у межах запланованого бюджету та термінів впровадження.
Впровадження нової підсистеми обліку допомогло контролювати та планувати складські залишки, дозволило проводити аналіз найоб'ємніших завдань в обліку нашої компанії та як наслідок відслідковувати та оптимізувати тимчасові витрати та бізнес-процес закупівлі та продажу.
Хочеться відзначити високу якість послуг, які надає компанія ТОВ «АБ-Центр», кваліфікованість команди впровадження та оперативність вирішення питань на всьому протязі проекту.



Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:


Відповідність потребам організації
(де "5" - "в інформаційній системі реалізовано всі необхідні можливості")
5

Зручність роботи з програмою
(де "5" - "працювати з програмою легко та комфортно")
5

Оцініть якість роботи члена спілки автоматизаторів бізнесу (САБ)
(де "5" - "роботою партнера дуже задоволений")
5

Рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності (відповідь з перелічених нижче):
(Так, Скоріше так, Скоріше ні, Ні)
так


Головний бухгалтер Борисова Ю. Г.

«23» грудня 2022 р.
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Борисова Ю. Г.
23.12.2022