Впровадження BAS ERP в ТОВ "ЛАНДМАНН"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з адаптації:

Під час впровадження був максимально використаний типовий функціонал BAS ERP.
Невеличкі доробки, які були зроблені стосувались кадрового обліку, розрахунку заробітньої плати та управлінських звітів, прав доступу та інтеграцій з іншими системами.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

...Коли топ-менеджмент ТОВ «ЛАНДМАНН» зіткнувся з потребою обрати функціональну та сучасну програму для автоматизації компанії, вони почали вивчення різних систем автоматизації, які є на ринку України.
Серед всіх інших програм, вони обрали BAS ERP через те, що його функціонал максимально відповідав потребам їх бізнесу.

Під час вибору підрядника, фінансовий директор ТОВ «ЛАНДМАНН», попросила провести демонстрацію програмного продукту та розказати про процес впровадження, таким чином перевіривши ї знання функціоналу бізнес-аналітика, і розуміння сучасних підходів до автоматизації в компанії JANUARY.UA.

В ТОВ «ЛАНДМАНН» взяли на роботу бізнес аналітика, який взяв на себе досить багато роботи у впровадженні, наприклад початковий етап проекту - документування бізнес-процесов підприємства, був зроблений саме штатним бізнес аналітиком.
Наступним кроком стало продумування яким саме функціоналом BAS ERP будуть відображені бізнес-процеси компанії в системі, на цьому етапі об’єднана команда спеціалістів зробила моделювання процесов в програмі, погодила модель з ключовими користувачами та задокументувала прийняті рішення.
Після цього вітбулись процеси налаштування та доробки програми, були реалізовані потрібні інтеграції і перенесені довідники та початкові дані.
Навчання користувачів переважно займався штатний бізнес-аналітик ТОВ «ЛАНДМАНН», спеціалісти JANUARY.UA залучались для особливо складних тем.

Власне впровадження системи в тестову, а згодом і в промслову експлуатацію вітбулось з повною підтримкою штатного бізнес-аналітика та спеціалістів JANUARY.UA.
Користувачі досить швидко звикли до системи і почали продумувати покращення, які вибірково були реалізовані.

Впроваджено в:

  • ТОВ "ЛАНДМАНН"
  • ТОВ «Ландманн» – постачальник шин, паливно-мастильних матеріалів, запасних частин для сільськогосподарської техніки – є ексклюзивним представником таких брендів, як Vredestein, Pirelli, Uniglory. У нас ви зможете підібрати шини для комбайнів, тракторів, обприскувачів, навантажувачів.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 45
  • Дніпро
  • 02.01.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 21
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 21
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Розмір БД - 5 ГБ

Підтвердження: