Впровадження BAS ERP в ТОВ "АДАМ УА"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за міжнародними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
Під час впровадження був максимально використаний типовий функціонал BAS ERP.
Невеличкі доробки, які були зроблені стосувались кадрового обліку, розрахунку заробітньої плати та управлінських звітів, прав доступу та інтеграцій з іншими системами.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
Коли топ-менеджмент ТОВ «АДАМ УА» зіткнувся з потребою обрати функціональну та сучасну програму для автоматизації компанії, вони обрали ту систему автоматизації, яка впроваджувалась в одній з компаній холдингу, а саме BAS ERP.
Але функціонал цієї системи максимально відповідав потребам їх бізнесу.
В ТОВ «АДАМ УА» взяли на роботу бізнес аналітика, який взяв на себе досить багато роботи у впровадженні, наприклад початковий етап проекту - документування бізнес-процесов підприємства, був зроблений саме штатним бізнес аналітиком.
Наступним кроком стало продумування яким саме функціоналом BAS ERP будуть відображені бізнес-процеси компанії в системі, на цьому етапі об’єднана команда спеціалістів зробила моделювання процесов в програмі, погодила модель з ключовими користувачами та задокументувала прийняті рішення.
Після цього вітбулись процеси налаштування та доробки програми, були реалізовані потрібні інтеграції і перенесені довідники та початкові дані.
Навчання користувачів переважно займався штатний бізнес-аналітик ТОВ «АДАм УА», спеціалісти JANUARY.UA залучались для особливо складних тем.
Власне впровадження системи в тестову, а згодом і в промслову експлуатацію вітбулось з повною підтримкою штатного бізнес-аналітика та спеціалістів JANUARY.UA.
Користувачі досить швидко звикли до системи і почали продумувати покращення, які вибірково були реалізовані.
Впроваджено в:
- ТОВ "АДАМ УА"
- ТОВ "АДАМ УА" - постачальник шин, паливно-мастильних матеріалів, запасних частин для сільськогосподарської техніки – є ексклюзивним представником таких брендів, як Vredestein, Pirelli, Uniglory. У нас ви зможете підібрати шини для комбайнів, тракторів, обприскувачів, навантажувачів.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 45
- Дніпро
- 02.01.2022
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 16
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 16
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
На момент запуску розмір бази був 2 Гб
Підтвердження: