Впровадження BAS ERP в ТОВ "АДАМ УА"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Під час впровадження був максимально використаний типовий функціонал BAS ERP.
Невеличкі доробки, які були зроблені стосувались кадрового обліку, розрахунку заробітньої плати та управлінських звітів, прав доступу та інтеграцій з іншими системами.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Коли топ-менеджмент ТОВ «АДАМ УА» зіткнувся з потребою обрати функціональну та сучасну програму для автоматизації компанії, вони обрали ту систему автоматизації, яка впроваджувалась в одній з компаній холдингу, а саме BAS ERP.
Але функціонал цієї системи максимально відповідав потребам їх бізнесу.

В ТОВ «АДАМ УА» взяли на роботу бізнес аналітика, який взяв на себе досить багато роботи у впровадженні, наприклад початковий етап проекту - документування бізнес-процесов підприємства, був зроблений саме штатним бізнес аналітиком.
Наступним кроком стало продумування яким саме функціоналом BAS ERP будуть відображені бізнес-процеси компанії в системі, на цьому етапі об’єднана команда спеціалістів зробила моделювання процесов в програмі, погодила модель з ключовими користувачами та задокументувала прийняті рішення.
Після цього вітбулись процеси налаштування та доробки програми, були реалізовані потрібні інтеграції і перенесені довідники та початкові дані.
Навчання користувачів переважно займався штатний бізнес-аналітик ТОВ «АДАм УА», спеціалісти JANUARY.UA залучались для особливо складних тем.

Власне впровадження системи в тестову, а згодом і в промслову експлуатацію вітбулось з повною підтримкою штатного бізнес-аналітика та спеціалістів JANUARY.UA.
Користувачі досить швидко звикли до системи і почали продумувати покращення, які вибірково були реалізовані.

Впроваджено в:

  • ТОВ "АДАМ УА"
  • ТОВ "АДАМ УА" - постачальник шин, паливно-мастильних матеріалів, запасних частин для сільськогосподарської техніки – є ексклюзивним представником таких брендів, як Vredestein, Pirelli, Uniglory. У нас ви зможете підібрати шини для комбайнів, тракторів, обприскувачів, навантажувачів.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 45
  • Дніпро
  • 02.01.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 16
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 16
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

На момент запуску розмір бази був 2 Гб

Підтвердження: