Впровадження ПП «BAS Управління торгівлею» для ФОП Щербакова Л.В.

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Управління торгівлею
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

У ході впровадження було виконано такі роботи:
1 Консультації щодо вибору обладнання та програмного забезпечення з повним описом функціональних можливостей;
2. Комплексне налаштування обладнання (сканер штрих-кодів, принтер чеків, принтер штрих-кодів, ваги): встановлення, налаштування та тестування ПЗ;
3. Продаж обраного програмного продукту, встановлення, початкові налаштування типового рішення для початку ведення обліку, допомога під час введення початкових залишків, навчання у співробітників, налаштування архівування бази даних на FTP сервер.
4. Оперативні консультації щодо роботи з обладнанням на етапі промислової експлуатації.
Дата початку експлуатації програмного продукту – 8 липня 2022 р.
В результаті впровадження було автоматизовано роботу магазину в частині роздрібної торгівлі, формування звітності.

Впроваджено в:

  • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВА ЛАРИСА ВАЛЕРІЇВНА
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 2
  • Київ
  • 07.07.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 2
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 2
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Довідників 50, документів 70-90, база 150мб