Впровадження ПП «BAS Управління торгівлею» для ФОП Щербакова Л.В.
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Управління торгівлею
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Роздрібна торгівля
- Підключення торгового обладнання
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
У ході впровадження було виконано такі роботи:
1 Консультації щодо вибору обладнання та програмного забезпечення з повним описом функціональних можливостей;
2. Комплексне налаштування обладнання (сканер штрих-кодів, принтер чеків, принтер штрих-кодів, ваги): встановлення, налаштування та тестування ПЗ;
3. Продаж обраного програмного продукту, встановлення, початкові налаштування типового рішення для початку ведення обліку, допомога під час введення початкових залишків, навчання у співробітників, налаштування архівування бази даних на FTP сервер.
4. Оперативні консультації щодо роботи з обладнанням на етапі промислової експлуатації.
Дата початку експлуатації програмного продукту – 8 липня 2022 р.
В результаті впровадження було автоматизовано роботу магазину в частині роздрібної торгівлі, формування звітності.
Впроваджено в:
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВА ЛАРИСА ВАЛЕРІЇВНА
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 2
- Київ
- 07.07.2022
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 2
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 2
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Довідників 50, документів 70-90, база 150мб