Відгук про впровадження автоматизованої системи обліку підприємства з використанням програмного продукту «BAS Бухгалтерія КОРП» 20 користувачів, Клієнт-Сервер для ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Бухгалтерія КОРП
- Галузь:
- Громадське та планове харчування, готельний бізнес (HoReCa) > : Готельний бізнес > : Готелі, хостели тощо
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за міжнародними стандартами >
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Застосування різнопланових мотиваційних схем
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Облік приходу ТМЦ
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
- Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
- Налаштування використання пілотних версій
Роботи з адаптації:
Розроблено і впроваджено спеціалізований модуль завантаження даних про реалізацію із програми обліку проживаючих гостей в «BAS Бухгалтерія КОРП».
- Створено автоматичні процедури формування документів бухгалтерського
обліку в конфігурації «BAS Бухгалтерія КОРП»: "Приходний касовий ордер", "Платіжне доручення вхідне", "Реалізація товарів та послуга" на основі документів "Оплата послуг готеля" ("ОУГ").
- Створення сервісних механізмів перепроведення документів "ОУГ" для коректного формування проводок відображення операцій нарахування ПДВ по першій події.
- Створення спеціалізованого механізму контроля доходів по проживаючих гостях, які не виїхали на визначену дату - "Звіт по відкритих бронях".
- Розробка і впровадження спеціалізованих модулів завантаження даних із програми обліку товарно-матеріальних цінностей в «BAS Бухгалтерія КОРП».
- Розроблено і впроваджено модуль управлінського обліку в міжнародних рахунках USALI, реалізований механізм автоматичного вивантаження даних в систему консолідованого обліку мережі готелів HRS (Intercontinental).
- Розроблені і впроваджені додаткові спеціалізовані процедури і обробки завантаження даних про заробітну плату та податках з існуючої облікової програми «Зарплата та управління персоналом», забезпечено збереження системного механізму нарахування заробітної плати.
- Розроблено і впроваджені додаткові спеціалізовані процедури і обробки вивантаження і завантаження даних із програми Клієнт-банк та у програму Клієнт-банк для усіх рахунків, відкритих для підприємства.
- Виконано перенесення залишків з попередньої системи автоматизації «Бухгалтерія 8».
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Впроваджено в:
- ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ"
- ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ" є девелопером та співвласником одного з найбільших Багатофункціональних проектів комерційної нерухомості в Україні – Комплексу «Торонто-Київ», який стратегічно розташований самому серці історичного та ділового району Києва.
Комплекс включає в себе: Бізнес-центр класу «А», торгові площі з елементами street-retail, ресторани, кафетерії та магазини, готель Holiday Inn Kyiv компанії InterContinental Hotels Group і перший в Україні 5-поверховий підземний паркінг.
«Торонто-Київ» став своєрідною штаб-квартирою для багатьох всесвітньовідомих міжнародних корпорацій, локальних компаній та брендів. Більш того, візитною карткою та родзинкою Комплексу є затишний внутрішній двір з чудовим видом на Костьол Святого Миколая.
«Торонто-Київ» - це не лише бізнес-центр, торгові площі та готель, але й місце реалізації важливих для бізнесу та культури подій.
- Вишгород
- 30.11.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 10
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Обсяг інформаційної бази на момент опису 14Ггб
Підтвердження: