Відгук про впровадження автоматизованої системи обліку підприємства з використанням програмного продукту «BAS Бухгалтерія КОРП» 20 користувачів, Клієнт-Сервер для ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Бухгалтерія КОРП
Галузь:
Громадське та планове харчування, готельний бізнес (HoReCa) > : Готельний бізнес > : Готелі, хостели тощо
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Фінансовий аналіз
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно GAAP
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Облік приходу ТМЦ

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
  • Налаштування використання пілотних версій

Роботи з адаптації:

Розроблено і впроваджено спеціалізований модуль завантаження даних про реалізацію із програми обліку проживаючих гостей в «BAS Бухгалтерія КОРП».
- Створено автоматичні процедури формування документів бухгалтерського
обліку в конфігурації «BAS Бухгалтерія КОРП»: "Приходний касовий ордер", "Платіжне доручення вхідне", "Реалізація товарів та послуга" на основі документів "Оплата послуг готеля" ("ОУГ").
- Створення сервісних механізмів перепроведення документів "ОУГ" для коректного формування проводок відображення операцій нарахування ПДВ по першій події.
- Створення спеціалізованого механізму контроля доходів по проживаючих гостях, які не виїхали на визначену дату - "Звіт по відкритих бронях".
- Розробка і впровадження спеціалізованих модулів завантаження даних із програми обліку товарно-матеріальних цінностей в «BAS Бухгалтерія КОРП».
- Розроблено і впроваджено модуль управлінського обліку в міжнародних рахунках USALI, реалізований механізм автоматичного вивантаження даних в систему консолідованого обліку мережі готелів HRS (Intercontinental).
- Розроблені і впроваджені додаткові спеціалізовані процедури і обробки завантаження даних про заробітну плату та податках з існуючої облікової програми «Зарплата та управління персоналом», забезпечено збереження системного механізму нарахування заробітної плати.
- Розроблено і впроваджені додаткові спеціалізовані процедури і обробки вивантаження і завантаження даних із програми Клієнт-банк та у програму Клієнт-банк для усіх рахунків, відкритих для підприємства.
- Виконано перенесення залишків з попередньої системи автоматизації «Бухгалтерія 8».

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ"
  • ПрАТ "Українсько-Канадське спільне товариство "Торонто-Київ" є девелопером та співвласником одного з найбільших Багатофункціональних проектів комерційної нерухомості в Україні – Комплексу «Торонто-Київ», який стратегічно розташований самому серці історичного та ділового району Києва. Комплекс включає в себе: Бізнес-центр класу «А», торгові площі з елементами street-retail, ресторани, кафетерії та магазини, готель Holiday Inn Kyiv компанії InterContinental Hotels Group і перший в Україні 5-поверховий підземний паркінг. «Торонто-Київ» став своєрідною штаб-квартирою для багатьох всесвітньовідомих міжнародних корпорацій, локальних компаній та брендів. Більш того, візитною карткою та родзинкою Комплексу є затишний внутрішній двір з чудовим видом на Костьол Святого Миколая. «Торонто-Київ» - це не лише бізнес-центр, торгові площі та готель, але й місце реалізації важливих для бізнесу та культури подій.
  • Вишгород
  • 30.11.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Обсяг інформаційної бази на момент опису 14Ггб

Підтвердження: