Автоматизація процесів погодження та підписання договорів за допомогою "BAS Документообіг КОРП" в мережі супермаркетів

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Документообіг КОРП
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
    • Реалізація рольової моделі
    • Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
    • Маршрутизація електронного документообігу
  • Галузева специфіка >
    • Облік акцизів

Виконано наступні роботи:

  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Автоматичне оновлення реквізитів контрагента з зовнішнім сервісом перевірки даних про контрагентів у відкритих державних реєстрах.
Більше 80 шаблонів договорів з автозаповненням в залежності від обраних умов.
Захист документів від змін, копіювання, та збереження.
Більше 80 бізнес-процесів по узгодженню договорів та додатків.
Контроль лімітів по бюджету, запуск бізнес-процесів в залежності від суми документу та попаданню в ліміт.
Автоматичне конвертування узгодженого договору в pdf.
Автоматичне вивантаження узгодженого договору в форматі pdf у зовнішню програму електронного документообміну і завантаження назад в базу підписаного контрагентом договору.
Зберігання в базі всіх версій документу і результатів узгодження в форматі doc, версію узгодженого договору в pdf та версію, підписану клієнтом.
Також були розроблені індивідуальні ролі та інтерфейси.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Представники компанії клієнта звернулись до нас вже після того, як придбали програмний продукт BAS Документообіг КОРП у іншої компанії. Система була доопрацьована, налаштована і впроваджена в промислову експлуатацію, тобто щодня співробітники компанії використовували її для роботи.

Клієнт був не задоволений, бо система була не гнучка та вимагала постійних доопрацювань, а доробки часто призводили до того, що переставав працювати вже налаштований функціонал.

Для вирішення цієї проблеми клієнт спочатку залучив штатного ІТ спеціаліста, у якого був досвід роботи з програмами BAS. Після того, як спеціаліст детально проаналізував проблему, було прийнято рішення шукати компанію-підрядника, бо по результатам внутрішнього аналізу налаштування та доробок виникла гіпотеза, що програма була налаштована неоптимально.

Клієнт звернувся саме до нас тому що, у нас є успішні кейси впровадження BAS Документообіг КОРП у великих компаніях, в тому числі міжнародних і цей досвід підтверджений позитивними відгуками та довгим подальшим співробітництвом.

Що ми зробили?

На першому етапі спеціалісти компанії January UA провели інтерв’ю з ключовими користувачами системи і дізнались про складнощі, які виникають в роботі з системою. Далі зробили аудит, який дійсно виявив неоптимальне використання функціоналу програми, про що ми повідомили клієнту і прийняли спільне рішення про зміну налаштувань та заміну деяких доробок типовим функціоналом, а також погодили план дій.

Далі рухались по узгодженому плану: зробили переналаштування шаблонів договорів та додатків до них, після чого реалізували завантаження в BAS Документообіг КОРП даних з корпоративних систем і інтеграції з зовнішніми системами (зовнішній сервіс перевірки даних контрагентів у відкритих державних реєстрах та програма електронного документообміну), а також налаштували нові види документів та бізнес-процеси їх погодження и системі.

В результаті сумісної роботи наших спеціалістів з користувачами клієнта, в системі налаштовано:

Завантаження даних нових користувачів та нових контрагентів в BAS Документообіг КОРП з корпоративної системи.
Автоматичне оновлення реквізитів контрагента з сервісу перевірки даних у відкритих державних реєстрах.
Більше 80 шаблонів договорів.
Більше 80 бізнес-процесів по узгодженню договорів та додатків.
Контроль лімітів по бюджету, запуск бізнес-процесів в залежності від суми документу та попаданню в ліміт.
Автоматичне конвертування узгодженого договору в pdf.
Автоматичне вивантаження узгодженого договору в форматі pdf у програму електронного документообміну і завантаження назад в базу підписаного контрагентом договору.
Зберігання в базі всіх версій документу і результатів узгодження в форматі doc, версію узгодженого договору в pdf та версію, підписану клієнтом.

Також було зроблено багато окремих налаштувань для автоматизації та зручності користувачів.

Було проведено навчання користувачів, а також створені інструкції для кожної ролі.


Клієнт задоволений роботою нашої команди, тому ми співпрацюємо котрий рік поспіль. Це обумовлене тим, що у клієнта постійно виникають нові проєкти, тому що в систему додаються нові документи та бізнес-процеси.
Тож система буде розвиватись і далі.

Впроваджено в:

  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 3000
  • Київ
  • 11.06.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 300
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 300
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Налаштовано більше 80 шаблонів договорів