Впровадження комплексної системи управління BAS ERP в ТОВ «СПЕРКО УКРАЇНА»

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Компанія СУІП ТОВ «СПЕРКО УКРАЇНА» вже понад 20 років сприяє розвитку фармацевтичної галузі в Україні, де має виробничі потужності в місті Вінниця. Для здійснення своєї діяльності, а саме виробництва повного циклу фармацевтичної продукції, Компанія відповідає: "Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів", "Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами" та "Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів».
В СУІП ТОВ «СПЕРКО УКРАЇНА» була потреба в автоматизації регламентованого та управлінського обліку, обліку складського господарства, здійснення формування замовлень на закупівлі та продажі, обліку кадрів та заробітної плати, казначейства та бюджетування, а також формування податкової звітності, необхідної для подачі в податкові органи згідно законодавства.
До початку проєкту Компанія СУІП ТОВ «СПЕРКО УКРАЇНА» протягом багатьох років використовувала застарілу облікову систему та різні електронні таблиці, що дозволяло автоматизувати наступні ділянки: оперативний, управлінський, фінансовий облік. Проте поточна система не дозволяла автоматизувати в межах єдиного інформаційного простору роботу всіх підрозділів компанії, бізнес-процеси вхідного контролю якості та процесів виробництва.
В другому кварталі 2019 року Компанією було прийнято рішення виконати впровадження програмного продукту «BAS ERP» з додатковим модулем «RASK: ВРМS. Система управління бізнес-процесами» з ціллю отримати єдиний інформаційний простір для автоматизації усіх ділянок обліку, планування та контролю.
Для реалізації проєкту автоматизації було обрано компанію «РАСК. ІН-АГРО», компанію, яка спеціалізується на розробці, впровадженні і супроводі IT-систем для управління та обліку на виробничих та сільськогосподарських підприємствах.
Реалізацію проєкту було заплановано виконати цілісним комплексом послідовних етапів: Кастомізація (формування та розробка ТЗ), НДІ та залишки (наповнення бази даними), навчання персоналу, тестова експлуатація, дослідна експлуатація. Команди Замовника та Виконавця виконали первинне внесення НДІ та залишків, виявили функціональні розриви та реалізувати функціонал оперативного обліку за тарними місцями, автоматизувати бізнес-процеси вхідного контролю якості, обліку руху матеріалів в кількісно якісному вираженні, використовуючи характеристики та серії.
Проте Команди на етап Дослідної експлуатації зіштовхнулись з проблемою розрахунку собівартості готової продукції. В системі відсутні інструменти для розподілу загальновиробничих витрат за нормативним методом, досить трудомісткий та незручний механізм розподілу витрат на кінцеву продукцію без урахування напівфабрикатів. Довелось змінювати алгоритм розрахунку та нарахування днів щорічно-оплачуваної відпустки.
В результаті були реалізовані наступні механізми:
1. Автоматизація з допомогою ТЗД на виробництві та складах
2. Оперативний облік за тарними місцями
3. Нормативи лабораторних показників в системі
4. Управління бізнес-процесом вхідного контролю якості – дало конкуруючу можливість аналізувати поточний стан вхідного контролю якості для конкретної партії ТМЦ
5. Механізм планування серії
6. Фармакологічна розробка
7. Управління витратами та розрахунок собівартості.
Важливою складовою успішності проєкту вважаємо створення Замовником та Виконавцем спільної висококваліфікованої команди, включаючи методологів, архітекторів Виконавця та найвищого рівня спеціалістів Замовника включно з фінансовим директором, керівником відділу фінансового планування та аналізу, провідним інженером-пряограмістом. Професійне управління проєктом такого рівня, чітке визначення цілей та задач, ефективна мобілізація всіх учасників проєкту сприяли отриманню якісного продукту.
В результаті було впроваджено наступні підсистеми BAS ERP:
- Регламентований облік,
- Виробництво,
- Склад,
- Продажі, планування продажів,
- Закупівлі, планування закупівель
- Заробітна плата та Кадри
- Казначейство
- Бюджетування.
В цілому, впровадження є успішним, отримано єдиний інформаційний простір обліку та автоматизовано 100 робочих місць.
Основні переваги від впровадження «BAS ERP» та «RASK: BPMS. Система управління бізнес-процесами» наступні:
1. Використання конструктору бізнес-процесів для постановки задач, їх моніторингу та контролю.
2. Наявність розширеної аналітики для управлінського обліку.
3. Деталізація виробничих процесів, а саме наявність переділів.
4. Деталізація оперативного обліку по матеріальним запасам.
5. Можливість ведення обліку по тарним місцям та обліку зразків.
6. Гнучкий та доступний механізм формування звітів у користувацькому режимі.
7. Зручність інтерфейсу у порівнянні з попередньою обліковою системою.
Система була запущена у промислову експлуатацію з 1 березня 2022 року і був оформлений договір інформаційно-технологічного супроводу.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
4
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
Фелікс Ошовський, керівник відділу інформаційних технологій
20.11.2023