Автоматизація медичного центру на базі програми "BAS Малий бізнес"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Малий бізнес ПРОФ
Галузь:
Медицина та охорона здоров'я > : Інші підприємства охорони здоров'я
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Розрахунок зарплати
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Підключення торгового обладнання
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

реалізовано робочий стіл адміністратора, робочий стіл лікаря та медичної сестри

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС

Впроваджено в:

  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 20
  • Одеса
  • 04.01.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 8
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 8
  • Варіант роботи: Файловий