Комплексна автоматизація бухгалтерського та податкового обліку у ТОВ "Юкам трейд" на базі ПП "BAS Бухгалтерія КОРП"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Директору
ТОВ «СОФТКОМ ГРУП»
Чумак П.М.





Лист - відгук
за результатами співпраці з ТОВ «СОФТКОМ ГРУП»

Сфера діяльності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКАМ ТРЕЙД" Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин
При виборі програмного продукту основною вимогою було забезпечення єдиного інформаційного простору для автоматизації роботи всіх служб і підрозділів.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті вибір був зроблений на користь ПП «BAS Бухгалтерія. КОРП» в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань, так як ми переконалися в багатофункціональних здібностях даного програмного продукту.
Фірму з впровадження системи автоматизації ми обирали з огляду на досвід та успішні приклади впровадження схожих програмних продуктів, тому ми звернулися до фірми ТОВ «СОФТКОМ ГРУП», яка максимально відповідала вимогам по впровадженню такої системи.
Фахівці компанії ТОВ «СОФТКОМ ГРУП», своєчасно здійснили доставку та встановлення продукту.
В рамках проекту були автоматизовані основні функції бухгалтерської служби підприємства:
• виписку і перевірку первинних документів;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку;
• ведення кадрового обліку і нарахування зарплати;
• підготовку та здачу регламентованої звітності;
• розрахунки з бюджетом.

Програмний продукт був встановлений на 2 робочих місця.
У процесі запуску була надана консультаційна допомога для правильної постановки обліку.
Зараз триває супровід системи в рамках інформаційно-технологічного обслуговування, співробітники ТОВ «СОФТКОМ ГРУП», у разі необхідності надають професійну консультаційну підтримку.
Висловлюємо нашу подяку ТОВ «СОФТКОМ ГРУП»,» за якісне і оперативне надання послуг з впровадження та обслуговування програмного продукту «BAS».

Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:
Дата введення ПП в промислову експлуатацію 08.02.2024
Відповідність потребам організації (де «5» - «в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості»)
Зручність роботи з програмою (де «5» - «працювати з програмою легко і комфортно»)
Оцінка якості виконавця (де «5» - «роботою партнера дуже задоволений»)

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче):
Так
Скоріше так
Скоріше ні
Ні


П.І.Б_________________ Підпис_______________

08.03.2024 Печать

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Повх В.А директор
08.03.2024